Guardian Angel 07 skrev 2008-10-16 12:33:40 följande:
Hej på er! Idag har vi varit till kyrkan på babysång, jättemysigt när vi gick hem för en stund sen så tittade solen fram men nu är den borta igen På söndag kommer jag bli intervjuad igen sen har jag även blivit tillfrågade att vara med i tv, skriver dock inte ut när och i vilken kanal jag ska vara med i det får ni fråga privat Vad har ni för planer i helgen då? Imorgon kommer Peters kusin och stannar till på lördag det ska bli skoj! Sen ska vi hem till ett par vänner som har två småflickor och äta middag fullspäckad helg! Idag har jag fått sänka ner Nathalies säng helt, vi hade den i mitten förut men nu var det verkligen dags att sänka den. Hon växer så fort min lilla skrutta
hej vad skoj att se dig här igen

hoppas ni mår bra och att din make mår bra igen.här är det fullt upp som vanligt.är knappt inne i tråden längre.i helgen kommer kanske sonen,annars ska vi fara runt och börja shoppa vinterkläder.fick rabatt idag på p.op.
skulle vara skoj att träffas nån dag och ta en fika.alltid kul att fika och göra nått annat
och så ska köket fixas,har börjat sätta för alla hålen.villket är många hål.sen ska det snuskiga så kallade vita målas vitt.sen är frågan om vi ska tapetsera eller måla om köket.vill ha "nytt2kök innan jul