• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

ja det hade inte varit helt fel... bara jag slipper radiotjänst så är jag ganska nöjd faktiskt..

• Guardian Angel 07

Hej på er!

Idag har vi varit till kyrkan på babysång, jättemysigt när vi gick hem för en stund sen så tittade solen fram men nu är den borta igen

På söndag kommer jag bli intervjuad igen sen har jag även blivit tillfrågade att vara med i tv, skriver dock inte ut när och i vilken kanal jag ska vara med i det får ni fråga privat

Vad har ni för planer i helgen då? Imorgon kommer Peters kusin och stannar till på lördag det ska bli skoj! Sen ska vi hem till ett par vänner som har två småflickor och äta middag fullspäckad helg!

Idag har jag fått sänka ner Nathalies säng helt, vi hade den i mitten förut men nu var det verkligen dags att sänka den. Hon växer så fort min lilla skrutta

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-16 12:33:40 följande:
    Hej på er! Idag har vi varit till kyrkan på babysång, jättemysigt när vi gick hem för en stund sen så tittade solen fram men nu är den borta igen På söndag kommer jag bli intervjuad igen sen har jag även blivit tillfrågade att vara med i tv, skriver dock inte ut när och i vilken kanal jag ska vara med i det får ni fråga privat Vad har ni för planer i helgen då? Imorgon kommer Peters kusin och stannar till på lördag det ska bli skoj! Sen ska vi hem till ett par vänner som har två småflickor och äta middag fullspäckad helg! Idag har jag fått sänka ner Nathalies säng helt, vi hade den i mitten förut men nu var det verkligen dags att sänka den. Hon växer så fort min lilla skrutta
    hej vad skoj att se dig här igenGladhoppas ni mår bra och att din make mår bra igen.här är det fullt upp som vanligt.är knappt inne i tråden längre.i helgen  kommer kanske sonen,annars ska vi fara runt och börja shoppa vinterkläder.fick rabatt idag på p.op.

skulle vara skoj att träffas nån dag och ta en fika.alltid kul att fika och göra nått annat

och så ska köket fixas,har börjat sätta för alla hålen.villket är många hål.sen ska det snuskiga så kallade vita målas vitt.sen är frågan om vi ska tapetsera eller måla om köket.vill ha "nytt2kök innan jul
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 11:53:09 följande:
    hit ringer dom titt som tätt men jag är aldrig hemma, jag är bara barnvakten..
    haha.. den skall jag också köra med.

vi har också nix.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-16 12:45:06 följande:
    haha.. den skall jag också köra med.vi har också nix.
    maken brukar låta dem prata på.sen säger han bara nej och lägger på lurenSkrattande
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 12:05:16 följande:
    jag har turen att det bara är radiotjänst som ringer på mobilen o det nummret känner jag igen så då svarar jag inte, la till vårat nummer till nix idag så det kommer ta ett tag innan dom slutar att ringa..Det man måste komma ihåg är att de tjänster man använder (typ telia, tele2, icabanken) får ringa o sälja sina tjänster även om man har nix..
    huuua ja radiotjänst jagar mig men sist dom ringde så svara min man å drog värsta rövarhistorien om att ja va i usa som auper eller nåt sånt å han viste inte när ja skulle komma hem å ja han viste ingenting, hade bara hand om min lägenhet

han e lite rolig ibland..

Vi har åsså NIXA å tror det börjat tröda i kraft nu för det är mindre å mindre samtal som kommer in..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-16 10:48:56 följande:
    Sicket fusk... jag måste vänta till vecka 14 med UL.. varför kunde inte jag fått en tid i vecka 12.
    men är inte det för att du får ett vul åsså? du fuskar ju där
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-10-16 12:50:13 följande:
    huuua ja radiotjänst jagar mig men sist dom ringde så svara min man å drog värsta rövarhistorien om att ja va i usa som auper eller nåt sånt å han viste inte när ja skulle komma hem å ja han viste ingenting, hade bara hand om min lägenhet han e lite rolig ibland..Vi har åsså NIXA å tror det börjat tröda i kraft nu för det är mindre å mindre samtal som kommer in..
    sist dom ringde sa jag att jag hyrde "min" lägenhet i andra hand efetrsom jag satt inne för ekonomiskt bedrägeri..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-10-16 12:57:17 följande:
    sist dom ringde sa jag att jag hyrde "min" lägenhet i andra hand efetrsom jag satt inne för ekonomiskt bedrägeri..
    hahaha
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy

just nu när man ska flytta de sista kartongerna så hatar hatar HATAR jag att jag har så många böcker!!! va ska jag med dom till?? väger ju bara en massa o tar en jävla plats.. nä nu åker skiten ut... eller näää men är det nån som har en stor stark representant för det manliga könet till utlånes för att flytta skiten, min är ju o jobbar o jag har ingen ork att vänta...

Svar på tråden VI från Linköping