• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 19:47:09 följande:

Ja, det fick vi o lite till, 1000 kr fattigare iofs, men då har vi mat för en vecka framåt o till Vincent oxå.
    Då bör man vara 1000 kr fattigare. :)
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-10-16 19:47:35 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 19:47:09 följande: Då bör man vara 1000 kr fattigare. :)
    Jo, man får ju en hel del för det
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 19:26:52 följande:

Nu har vi varit o veckohandlat på maxi bland allt folk! Hejjade på skorpan där oxå.
    Ja, det var lite för mycket folk idag tyckte jag. Jag brukar åka och handla tidigt ibland, då är det inte så mycket folk.
    Men vi var lite lata idag och skulle köpa färdigmat så då passade vi på att tilläggshandla lite så vi klara oss över helgen.
    Leo var ju iaf glad!
  • TARANTINO

Tjena! Någon mer än jag som ska bli förälder -09? Jag och tjejen ska flytta till Linköping om ett par månader och vi skulle vilja lära känna nån/några från Linköping eller i närheten. Typ träffas o ta en fika eller något? :D

• dinana
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:07:25 följande:
    Tjena! Någon mer än jag som ska bli förälder -09? Jag och tjejen ska flytta till Linköping om ett par månader och vi skulle vilja lära känna nån/några från Linköping eller i närheten. Typ träffas o ta en fika eller något? :D
    Jajjamen, eller jag har en flicka redan som är född i december -06. Men nu väntar vi en till i juni.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:07:25 följande:
    Jag hoppas att bli det! :)
    Lära känna finns det gott om i den här tråden! :)
  • TARANTINO

Dinana: Okej, fan va kul =) vi har BF sista Maj! Så då lär vi ju få ungefär samtidigt då. heh

thelifesaviour: Aha, håller ni på o försöka bli gravida nu eller? =) Lycka till isf. Ja, verkar ju finnas en hel del trevligt folk på den här sidan så hoppas på att man lyckas "ragga" upp nån haha

• thelifesaviour
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:19:43 följande:
    Dinana: Okej, fan va kul =) vi har BF sista Maj! Så då lär vi ju få ungefär samtidigt då. hehthelifesaviour: Aha, håller ni på o försöka bli gravida nu eller? =) Lycka till isf. Ja, verkar ju finnas en hel del trevligt folk på den här sidan så hoppas på att man lyckas "ragga" upp nån haha
    Ja, vi jobbar på. Hoppas på att inte få mens om en vecka! :)
    Vart i Linköping styr flyttlasset mot?
  • TARANTINO

Flyttlasset styr mot Hackefors, om jag inte minns helt fel hehe. Inte varit där o kollat än, bara sett bilder men de fick räcka =) vet egentligen ingenting om stället, asså Linköping, tjejen som fick bestämma flyttort hah

• thelifesaviour
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:29:16 följande:
    Flyttlasset styr mot Hackefors, om jag inte minns helt fel hehe. Inte varit där o kollat än, bara sett bilder men de fick räcka =) vet egentligen ingenting om stället, asså Linköping, tjejen som fick bestämma flyttort hah
    Linköping är jättebra, så det gör ni rätt i!
    Hackefors har jag dock inte så stor koll på..
Svar på tråden VI från Linköping