• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Nu har jag lämnat Leo på dagis o Vincent sover i vagnen så jag ska bara njuta i soffan med lite tv tittande o läsande

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

oh så skönt med slappande, själv ska man åka hem till mamma idag och hälsa på lite, blir ju inte lika ofta nu när man bor längre ifrån, sen blir det tvätt o städ inför morgondagen när svärföräldrarna kommer..
    Aj aj aj va jag har ont i kroppen idag efter allt bärande igår, inget bra att kånka bok-kartonger o sängar själv tydligen!!

• TARANTINO
    Svar på #3423
    haha va bra, men vem gillar inte att fika liksom hehe. 30MAj, precis som vi är beräknade. Kul :) Men vi får ta o bestämma en fika nån gång tycker jag absolut. Tror du brukar snacka lite med min sambo, stineb!?...

Familjetrollet: Tack så mycket :) nu känns det bra, när du säger att Hackefors är ett så fint ställe :D
  • Fru T
    TARANTINO skrev 2008-10-17 12:14:57 följande:
    Svar på #3423haha va bra, men vem gillar inte att fika liksom hehe. 30MAj, precis som vi är beräknade. Kul :) Men vi får ta o bestämma en fika nån gång tycker jag absolut. Tror du brukar snacka lite med min sambo, stineb!?... Familjetrollet: Tack så mycket :) nu känns det bra, när du säger att Hackefors är ett så fint ställe :D
    joo skriver me henne i gästboken
    Åh vad jag längtar
  • cocacarro

Hejsan på er! Hoppas allt är bra med er! Tänkte bara visa att jag finns kvar. Har fullt upp i skolan med massa pm och tenta som börjar närma sig, men jag brukar kika in och se vad ni skriver. Räkna med mig när det bli sexparty

• dinana

Oj vad det spänner och drar i magen idag. Har mått illa sedan jag vaknade i morse.. hjälpte inte med mat i magen (trots att det tog emot att klämma ner).  Känner mig som en upppumpad fotboll. Är det någon här som har en storasyster-tröja (eller liknande i storlek 86/92 som de vill bli av med? Tänkte jag skulle överraska svärmor med att dra på en sådan på dottern... vad tror ni?

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-17 12:58:10 följande:
    Oj vad det spänner och drar i magen idag. Har mått illa sedan jag vaknade i morse.. hjälpte inte med mat i magen (trots att det tog emot att klämma ner).  Känner mig som en upppumpad fotboll. Är det någon här som har en storasyster-tröja (eller liknande i storlek 86/92 som de vill bli av med? Tänkte jag skulle överraska svärmor med att dra på en sådan på dottern... vad tror ni?
    Det tror jag blir en kul överraskning!
    Passar söta Molly perfekt.
    Tyvärr har jag ingen tröja åt dig.
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-17 13:34:21 följande:
    Det tror jag blir en kul överraskning!Passar söta Molly perfekt.Tyvärr har jag ingen tröja åt dig.
    Har hittat en på tradera... men frågan är om man får den...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    TARANTINO skrev 2008-10-17 12:14:57 följande:
    Svar på #3423haha va bra, men vem gillar inte att fika liksom hehe. 30MAj, precis som vi är beräknade. Kul :) Men vi får ta o bestämma en fika nån gång tycker jag absolut. Tror du brukar snacka lite med min sambo, stineb!?... Familjetrollet: Tack så mycket :) nu känns det bra, när du säger att Hackefors är ett så fint ställe :D
    varsågod.det är inte alltid lätt att veta villka områden som är bra när man byter stad.men jag och maken har bott i så många olika områden genom åren så man vet ju en del om de flesta områdena.
    dinana skrev 2008-10-17 12:58:10 följande:
    jag tror att nallemaja har det på stan.dock har ju butiken blivit usel sen ägarbytet
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08

Vilket härligt höstväder det är idag!
    Har varit ute och gått precis och Elin har somnat så gott i vagnen.
    Nu ska jag straxt iväg på utvecklingssamtal. Ikväll hoppas maken och jag kunna gå på bio. Om farmor kan ta hand om Elin.

Svar på tråden VI från Linköping