Guardian Angel 07 skrev 2008-10-16 20:38:57 följande:
Familjetrollet: Tack desamma Vi mår bara fint, Peter tar det lugnt...han har inget val han ska genomgå ett test om ca 3 veckor så då får vi hoppas att allt går bra. Ser allt fint ut så får han börja träna igen, han saknar att vara ute och cykla i skogen Kul med shopping vi har handlat klart alla vinterkläder nu nu håller det på att shoppas julklappar för fullt :D känns skönt att börja i tiden! Vad roligt att tapetsera om, eller om ni nu ska måla jag skulle ha kört på tapeter men smaken är ju olika så Jag tar gärna en fika nästa vecka. När kan du och är det fler som vill fika? Ikväll blir det att titta på criminal minds, oerhört bra serie! Nu ligger snuttan och sover! Fy f-n vad jag svettas! Inte kul att vara 26år och vara i klimakteriet, inget jag rekommenderar
då ska jag hålla tummarna för din make att nästa test är mycket bra
resultat.vi är nästan klara med
julklapparna.vi börjar handla det redan i augusti.
vi har inte funnit några bra tapeter ännu som passar köksluckorna.criminal minds är ju superbra.jag gillar nästan alla kriminalserier som går.fast numera kollar jag på djurpolisen på animal.
jag tar jättegärna en fika nästa
vecka.vi kan ju ha den här hos mig om det går bra.onsdag och torsdag är lättast för mig.ang svettningarna hur beter de sig?jag o gubben undrar då jag plötsligt har fått rejäja svettperioder

ni får ha en riktigt bra dag
TARANTINO skrev 2008-10-16 20:07:25 följande:
Tjena! Någon mer än jag som ska bli förälder -09? Jag och tjejen ska flytta till Linköping om ett par månader och vi skulle vilja lära känna nån/några från Linköping eller i närheten. Typ träffas o ta en fika eller något? :D
välkommen hit.här blir det inga fler barn.hackefors är ett mycket bra område.räknas till et av de finare områdena i lkpg
vad ska ni andra hitta på idag?här ska det shoppas och så ska vi käka kebab på stan.nu är ju kylan här med besked och barnen har vuxit rejält så vinterkläderna är urväxta
stora tösen på 7 år är STOR.igår var det koll i skolan.hon är 133,5 cm lång och vägde 27,5 kg.så hon är ca 12 cm över normallängd.fast hon har varit stor enda sedan ca 1 års ålder. jag får skylla på min långa make
jag kallar mig för dvärgen i familjen.min son har snart vuxit om mig
ni får ha en bra dag