• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • TARANTINO

Det ligger väl en pyttebit utanför, tror jag. Noll koll haha

• Guardian Angel 07

Familjetrollet: Tack desamma Vi mår bara fint, Peter tar det lugnt...han har inget val han ska genomgå ett test om ca 3 veckor så då får vi hoppas att allt går bra. Ser allt fint ut så får han börja träna igen, han saknar att vara ute och cykla i skogen

Kul med shopping vi har handlat klart alla vinterkläder nu nu håller det på att shoppas julklappar för fullt :D känns skönt att börja i tiden!

Vad roligt att tapetsera om, eller om ni nu ska måla jag skulle ha kört på tapeter men smaken är ju olika så

Jag tar gärna en fika nästa vecka. När kan du och är det fler som vill fika?

Ikväll blir det att titta på criminal minds, oerhört bra serie! Nu ligger snuttan och sover!

Fy f-n vad jag svettas! Inte kul att vara 26år och vara i klimakteriet, inget jag rekommenderar

• Fru T
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:07:25 följande:
    Tjena! Någon mer än jag som ska bli förälder -09? Jag och tjejen ska flytta till Linköping om ett par månader och vi skulle vilja lära känna nån/några från Linköping eller i närheten. Typ träffas o ta en fika eller något? :D
    Jag väntar med på en 09a beräknad 30e maj 

fika gillar vi här i tråden även om det kan va svårt att få ihop tider som passar alla
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy

jag tar gärna fika nästa vecka, kan väl så gott som alla dagar...

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-16 20:38:57 följande:
    Familjetrollet: Tack desamma Vi mår bara fint, Peter tar det lugnt...han har inget val han ska genomgå ett test om ca 3 veckor så då får vi hoppas att allt går bra. Ser allt fint ut så får han börja träna igen, han saknar att vara ute och cykla i skogen Kul med shopping vi har handlat klart alla vinterkläder nu nu håller det på att shoppas julklappar för fullt :D känns skönt att börja i tiden! Vad roligt att tapetsera om, eller om ni nu ska måla jag skulle ha kört på tapeter men smaken är ju olika så Jag tar gärna en fika nästa vecka. När kan du och är det fler som vill fika? Ikväll blir det att titta på criminal minds, oerhört bra serie! Nu ligger snuttan och sover! Fy f-n vad jag svettas! Inte kul att vara 26år och vara i klimakteriet, inget jag rekommenderar
    då ska jag hålla tummarna för din make att nästa test är mycket bra resultat.vi är nästan klara med julklapparna.vi börjar handla det redan i augusti.

vi har inte funnit några bra tapeter ännu som passar köksluckorna.criminal minds är ju superbra.jag gillar nästan alla kriminalserier som går.fast numera kollar jag på djurpolisen på animal.

jag tar jättegärna en fika nästa vecka.vi kan ju ha den här hos mig om det går bra.onsdag och torsdag är lättast för mig.ang svettningarna hur beter de sig?jag o gubben undrar då jag plötsligt har fått rejäja svettperioderLedsen
    ni får ha en riktigt bra dag
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:07:25 följande:
    Tjena! Någon mer än jag som ska bli förälder -09? Jag och tjejen ska flytta till Linköping om ett par månader och vi skulle vilja lära känna nån/några från Linköping eller i närheten. Typ träffas o ta en fika eller något? :D

välkommen hit.här blir det inga fler barn.hackefors är ett mycket bra område.räknas till et av de finare områdena i lkpg

vad ska ni andra hitta på idag?här ska det shoppas och så ska vi käka kebab på stan.nu är ju kylan här med besked och barnen har vuxit rejält så vinterkläderna är urväxta

stora tösen på 7 år är STOR.igår var det koll i skolan.hon är 133,5 cm lång och vägde 27,5 kg.så hon är ca 12 cm över normallängd.fast hon har varit stor enda sedan ca 1 års ålder. jag får skylla på min långa makeSkrattande

jag kallar mig för dvärgen i familjen.min son har snart vuxit om mig

ni får ha en bra dag

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-16 20:01:03 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-16 19:26:52 följande: Ja, det var lite för mycket folk idag tyckte jag. Jag brukar åka och handla tidigt ibland, då är det inte så mycket folk.Men vi var lite lata idag och skulle köpa färdigmat så då passade vi på att tilläggshandla lite så vi klara oss över helgen.Leo var ju iaf glad!
    Ja, det var han
    Han fick smaka lite cola o chips där så då kan man inte bli annat än glad när man heter Leo
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-17 08:04:55 följande:

Ja, det var han Han fick smaka lite cola o chips där så då kan man inte bli annat än glad när man heter Leo
    Han satt och sjöng så fint i kundvagnen. Jag sa "Hej Leo" då blev han helt tyst och såg så förvånad ut.
    Vi hade lite bråttom då Elin skulle ha mat snart.
  • Mammatill4a

Lämnar ett avtryck från lilla mig:) . Här är allt bara bra. Går in i v 38 idag:) så bara 2 veckor kvar till bf. Hoppas denna skrutt vill komma nästan lika punktligt som sina syskon, så man slipper gå över. I helgen blir de lugnt vad jag vet nu inget planerat. Tar gärna en fika nästa vecka. Kram och hej

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Lämnar ett avtryck från lilla mig:) . Här är allt bara bra. Går in i v 38 idag:) så bara 2 veckor kvar till bf. Hoppas denna skrutt vill komma nästan lika punktligt som sina syskon, så man slipper gå över. I helgen blir de lugnt vad jag vet nu inget planerat. Tar gärna en fika nästa vecka. Kram och hej

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-17 08:36:20 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-17 08:04:55 följande: Han satt och sjöng så fint i kundvagnen. Jag sa "Hej Leo" då blev han helt tyst och såg så förvånad ut.Vi hade lite bråttom då Elin skulle ha mat snart.
    Haha Ja, han sjunger jämt nu för tiden, det är så sött
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping