• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a

Familjetrollet :tack, kan komma över en sväng på tisdag fm när ja lämnat barnen på dagis. Hi hi den lille vill allt inte komma ut nu. Känner inget för stunden, mer än massa buffar och Hicka men de är ju så mysigtmen vill ju börja köra vagn ju;) nu står de i vr och tar plats:) . Hi hi magnus körde race förra helgen så allt onödigt är ner packat redan:) . Skönt att ha de mesta gjort. Bara att ösa ner kläder och leksaker i sopp säckar sen typ. Hi hi klart jag ringer när de är dags ni bor ju närmast och din man är ju vaken vissa tider på dygnet som en annan skulle sova på. Så man behöver ju inte skämas för att ringa till er.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Familjetrollet :tack, kan komma över en sväng på tisdag fm när ja lämnat barnen på dagis. Hi hi den lille vill allt inte komma ut nu. Känner inget för stunden, mer än massa buffar och Hicka men de är ju så mysigtmen vill ju börja köra vagn ju;) nu står de i vr och tar plats:) . Hi hi magnus körde race förra helgen så allt onödigt är ner packat redan:) . Skönt att ha de mesta gjort. Bara att ösa ner kläder och leksaker i sopp säckar sen typ. Hi hi klart jag ringer när de är dags ni bor ju närmast och din man är ju vaken vissa tider på dygnet som en annan skulle sova på. Så man behöver ju inte skämas för att ringa till er.

• Mammatill4a

• Mammatill4a

• Skorpan08

JennyoPatrik: Grattis Lucas på namnsdagen!!

• dinana

Misstänker att jag fått missfall i natt. Blödde massa i morse vid 6. Inga klumpar dock... men vem vet det kanske kommer. Jätteledsen.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-18 09:06:05 följande:
    Misstänker att jag fått missfall i natt. Blödde massa i morse vid 6. Inga klumpar dock... men vem vet det kanske kommer. Jätteledsen.
    nej .åk in till akuten så de kan kolla upp dig.jag har fått göra vul på akuten pga blödningar.de sa att man kan ha nidblödningar.

åk in så de kan kolla upp dig,jag ska hålla tummarna för dig.
    Mammatill4a skrev 2008-10-17 20:09:16 följande:
    ja maken är skoj.han är uppe till runt kl 01-02 på nätterna.idag ska vi till simhallen jag och stora tösen.bara att du hoppar in här på tisdag.vi hörs
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

NEEEJ va hemskt... HOPPAS för din skull att de inte är så...

dinana skrev 2008-10-18 09:06:05 följande:
    Jenny: Det är ingen fara, var nog tur att vi gick hem, var rejält blöta när vi var framme. Åsså hade ja lite smått resfeber med, hade lite till o packa..

Kikar in en snabbis. Värst va ni skriver... Nu ska vi käka frukost och sen åka till min farbror. Marko ska få åka lite Cross.. Hoppas att alla ha det bra.. Kramis...
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-18 09:47:03 följande:
    ja maken är skoj.han är uppe till runt kl 01-02 på nätterna.idag ska vi till simhallen jag och stora tösen.bara att du hoppar in här på tisdag.vi hörs
    Pratade med dem på KK och de tyckte jag skulle avvakta eftersom jag inte blödit så mycket. Däremot skulle jag återkomma om det blev värre.
    Marayah skrev 2008-10-18 09:48:59 följande:
    NEEEJ va hemskt... HOPPAS för din skull att de inte är så...Jenny: Det är ingen fara, var nog tur att vi gick hem, var rejält blöta när vi var framme. Åsså hade ja lite smått resfeber med, hade lite till o packa.. Kikar in en snabbis. Värst va ni skriver... Nu ska vi käka frukost och sen åka till min farbror. Marko ska få åka lite Cross.. Hoppas att alla ha det bra.. Kramis...
    Mm,... jag avvaktar så klart. Men fy vad tungt det känns. Mår verkligen inte bra idag.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-18 09:53:54 följande:
    Mm,... jag avvaktar så klart. Men fy vad tungt det känns. Mår verkligen inte bra idag.
    de ber en jämt avvakta.åk in till akuten om det kommer mer blod.jag gjorde det då jag var så rädd och hade så svårt illamående.många styrkekramar till dig
    Marayah skrev 2008-10-18 09:48:59 följande:
    NEEEJ va hemskt... HOPPAS för din skull att de inte är så... Jenny: Det är ingen fara, var nog tur att vi gick hem, var rejält blöta när vi var framme. Åsså hade ja lite smått resfeber med, hade lite till o packa.. Kikar in en snabbis. Värst va ni skriver... Nu ska vi käka frukost och sen åka till min farbror. Marko ska få åka lite Cross.. Hoppas att alla ha det bra.. Kramis...
    då får ni ha en bra dag.skoj att marko ska åka cross.här ska man strax packa badkläderna.hatar att bada inför folk då kroppen är "vanskapt"
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping