• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-17 13:48:02 följande:
    jag tror att nallemaja har det på stan.dock har ju butiken blivit usel sen ägarbytet
    Jag får åka dit någon dag och kolla då...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-10-17 12:58:10 följande:
    Oj vad det spänner och drar i magen idag. Har mått illa sedan jag vaknade i morse.. hjälpte inte med mat i magen (trots att det tog emot att klämma ner).  Känner mig som en upppumpad fotboll. Är det någon här som har en storasyster-tröja (eller liknande i storlek 86/92 som de vill bli av med? Tänkte jag skulle överraska svärmor med att dra på en sådan på dottern... vad tror ni?
    Babyproffsen brukar ha också. De dr tröjorna var för små åt Lucas så jag beställde en från www.hejbaby.se. Fick välja text själv och skrev: "Jag ska bli STOREBROR" på. Väldigt uppskattat och det var inte alls dyrt heller.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-17 14:32:04 följande:
    Babyproffsen brukar ha också. De dr tröjorna var för små åt Lucas så jag beställde en från www.hejbaby.se. Fick välja text själv och skrev: "Jag ska bli STOREBROR" på. Väldigt uppskattat och det var inte alls dyrt heller.
    Ah, men det lät ju mycket bättre =)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi

De var inte för små, utan för stora så klart
    Började på 2 år och han var inte ens ett halvår

Ja kolla där, det var jättebra och snabb leverans.

dinana skrev 2008-10-17 14:32:40 följande:
    Ah, men det lät ju mycket bättre =)
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

här var det sött.idag har man shoppat loss rejält.blev mycket vinterkläder till barnen.i helgen ska vi kolla till kolonistugan och ta det lugnt

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-10-17 12:58:10 följande:
    Oj vad det spänner och drar i magen idag. Har mått illa sedan jag vaknade i morse.. hjälpte inte med mat i magen (trots att det tog emot att klämma ner).  Känner mig som en upppumpad fotboll. Är det någon här som har en storasyster-tröja (eller liknande i storlek 86/92 som de vill bli av med? Tänkte jag skulle överraska svärmor med att dra på en sådan på dottern... vad tror ni?
    Jag köpte både storebror o lillebror tröjor från http://www.simplycolors.se/
    Kan verkligen rekommendera dem, där får man välja själv vilken typ av tröja, vilken färg man vill ha o vad det ska stå på tröjan o vilket teckensnitt man vill ha.
    Jag valde "Världens bästa storebror" till Leo o "Världens bästa lillebror" till Vincent.
    De var inte så farligt dyra heller.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

Ha ha familjetrollet : det kallas fredag:) inget man kan göra åt. Och sj skriver ja inte så mkt då de kostar för mig. Men läser det gör jag allt. Ha en trevlig helg.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Ha ha familjetrollet : det kallas fredag:) inget man kan göra åt. Och sj skriver ja inte så mkt då de kostar för mig. Men läser det gör jag allt. Ha en trevlig helg.

• Mammatill4a

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-17 19:24:21 följande:
    haha precis.men det blev rejäla fynd.fick ju även rabatt på rean på hm.nån dag blir det en sväng till pop oxå.

du kan komma över nån dag o låna datorn,det är gratis.hur är det med magen?nu kan ju bebben titta ut villken dag som helstGladbara att ringa om ni måste åka till förl.hur går det med packningen?bara att du säger till om ni behöver hjälp med att packa

här ska man strax se på idol,tyvärr är det bland de sämsta deltagarna nånsin enligt mig
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping