• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • TARANTINO
    Svar på #3456
    Håller tummarna för att det inte är ett missfall, Dinana... Hört att man kan få som blödningar för att kroppen inte har förstått att den inte ska ha mens, så det kommer blod ändå.
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-18 09:06:05 följande:
    Misstänker att jag fått missfall i natt. Blödde massa i morse vid 6. Inga klumpar dock... men vem vet det kanske kommer. Jätteledsen.
    Lilla gumman!
    Jag lider verkligen med dig. Håller tummarna att det "bara" är en nidblödning.
    Massor av styrkekramar till dig!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-18 10:06:36 följande:
    då får ni ha en bra dag.skoj att marko ska åka cross.här ska man strax packa badkläderna.hatar att bada inför folk då kroppen är "vanskapt"
    ja, jag får göra det. men som de sa så finns det ju inte så mycket man kan göra om det skulle vara missfall. det är ju ändå så tidigt, så man kan ju aldrig vara helt säker.
    Skorpan08 skrev 2008-10-18 10:15:14 följande:
    Lilla gumman!Jag lider verkligen med dig. Håller tummarna att det "bara" är en nidblödning.Massor av styrkekramar till dig!
    jag hoppas på det också. men man har ju läst om lite allt möjligt här på FL. blir ju lite mer koncentrrerat här.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Misstänker att jag fått missfall i natt. Blödde massa i morse vid 6. Inga klumpar dock... men vem vet det kanske kommer. Jätteledsen.
    Nej, fy
    Hoppas att det bara är en nidblödning!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-18 11:50:26 följande:
    Nej, fy Hoppas att det bara är en nidblödning!
    Hoppas att det bara är det.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-18 08:59:55 följande:
    JennyoPatrik: Grattis Lucas på namnsdagen!!
    Tack så jättemycket
    Nej, men gud vad hemskt
    Finns det ingen möjlighet att få komma in och göra ett vul här i stan?
    Åk in på akuten och säg att du blöder och har svåra smärtor eller nåt.
    Jag håller tummarna att det inte är ett mf, det är ändå ganska vanligt att man blöder i början av en graviditet. Slemhinnorna är så känsliga då.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Guardian Angel 07

Dinana: Ååå jag hoppas verkligen inte du har fått missfall. Får hoppas att det bara är en nidblödning! Håller alla mina tummar för dig! *kramar*

• Guardian Angel 07

Familjetrollet: En fika vore trevligt att ta på onsdag vilken tid kan du? Shoppade du loss igår?

Strax kommer de från corren hit spännande! Dags att fixa iordning lite kanske. Hoppas allt är bra med er! Det är så vackert ute nu, vi var ute i förmiddags och lekte, jätteskönt!

• thelifesaviour

Håller alla mina tummar och tår för dig dinana!

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-18 12:32:54 följande:
    Familjetrollet: En fika vore trevligt att ta på onsdag vilken tid kan du? Shoppade du loss igår?   Strax kommer de från corren hit spännande! Dags att fixa iordning lite kanske. Hoppas allt är bra med er! Det är så vackert ute nu, vi var ute i förmiddags och lekte, jätteskönt!
    jepp igår shoppades en massa vinterkläder.här är man nyss hemkommen från somhallen.stora tösen har vart i full gång hela dagen då vi mötte hennes gamla kompis i simhallen.

onsdag går jättebra.ska vi ta förmiddag eller eftermidag?spännande att corren kommer.då får man hålla utkik efter dig i den tidningen.
    dinana skrev 2008-10-18 11:52:40 följande:
    Hoppas att det bara är det.
    hoppas dina blödningar har gett sig.många har nidblödningar och en del har tom mens när de är gravida.jag ska hålla tummarna för dig
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping