• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Maria84

Dinana - nej men usch! Jag hoppas verkligen att det inte är ett missfall. Det enda "positiva" är ju att det inte har kommit några klumpar! *kram*

JennyoPatrik - grattis till Lucas på namnsdagen

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • JePaLuLi

Maria84: Lucas tackar så mycket. Grattis till eran Lucas också

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84

JennyoPatrik - Lucas skulle nog tacka han med, om han var vaken

Här har vi haft fullt upp idag, på fm var vi iväg och fotade sambons lillasysters hästar, ska ge bort förstoringar i julklapp, sen lastade vi hö och halm som vi tog med hem.
    Sen har vi donat här hemma massor idag, ska fortsätta imorron.
    Lucas ligger i sängen nu och sover sen några minuter tillbaka och snart ska Liam stoppas i säng också.

• JePaLuLi

Vad skönt att din lille skrutt sover, det gör inte min lilla terrorist

Jag har inte alls mått bra idag. Har mått väldigt illa och haft kraftiga sammandragningar. Jag hoppas inte att lillebror vill ut än på ett tag...

• Leos och Vincents mamma

Jag har en skön kväll för mig själv här Sambon åkte för en timme sen för att jobba som dj o kommer hem vid 2.30 inatt.
    Barnen sover sen 45 minuter tillbaka o jag sitter nu i soffan o ska titta på en film o käkar smörgåstårta som jag gjorde iordning förut, en minivariant till bara mig

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Guardian Angel 07

Nu har jag blivit intervjuad igen allt gick kanonbra och Nathalie fick vara fotomodell igen

Tänkte bara lägga in en länk som ni gärna får titta på

kampanj.rosabandet.se/Templates/MyPage.aspx&epslanguage=sv&userid=150

Hoppas ni haft en underbar dag! Nu ska vi se på "stjärnor på is" Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

• JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-18 20:18:25 följande:
    Nu har jag blivit intervjuad igen allt gick kanonbra och Nathalie fick vara fotomodell igen Tänkte bara lägga in en länk som ni gärna får titta på kampanj.rosabandet.se/Templates/MyPage.aspx... Hoppas ni haft en underbar dag! Nu ska vi se på "stjärnor på is" Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
    Vad kul! När ska det publiceras?
    Och när ska du vara med i tv *nyfiken*
    Du får gärna inboxa
  • Maria84
    Nu har jag blivit intervjuad igen allt gick kanonbra och Nathalie fick vara fotomodell igen Tänkte bara lägga in en länk som ni gärna får titta på kampanj.rosabandet.se/Templates/MyPage.aspx... Hoppas ni haft en underbar dag! Nu ska vi se på "stjärnor på is" Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kul! Undrar också när det kommer i tidningen, och vill ocks se dig i tv ju! Får gärna inboxa mig med
  • Leos och Vincents mamma
    Vad roligt
    Får gärna inboxa mig oxå
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Halloj tjejer... har inte blivit mycket bättre idag. Inget mera blödande dock men jag får massa med brun kladd på bindan hela tiden.. byter binda från och till. Vete sjutton vad det är för något men jag vet att jag brukar ha liknande i slutet av mensen eller strax innan mens. Hoppas det blir måndag snart så jag kan ringa ner till Kvinnohälsan och kolla om jag kan komma in direkt. I övrigt mår jag helt okej. Lite tröttare än vanligt och det känns som mensvärk typ, fast mycket lindrig sådan.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping