• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 12:03:24 följande:
    Okej. Håller bara mina tummar för dig!! Det kommer gå bra.
    Skall på kurse vid tio-tolv imorgon, men blir nog att jag får skippa den.. för jag vet inte om jag orkar med det. Är ju ändå så nervös... hoppas jag kan få en tid för VUL direkt.. någon som vet om det kostar något att göra VUL. Vet att det är gratis på kvinnohälsan, men det är ju vid beställda tider.... men kanske kostar på sjukhuset annars.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-19 12:12:47 följande:
    Skall på kurse vid tio-tolv imorgon, men blir nog att jag får skippa den.. för jag vet inte om jag orkar med det. Är ju ändå så nervös... hoppas jag kan få en tid för VUL direkt.. någon som vet om det kostar något att göra VUL. Vet att det är gratis på kvinnohälsan, men det är ju vid beställda tider.... men kanske kostar på sjukhuset annars.
    Jag har gjort både på Storken och Kvinnohälsan, på Storken betalade jag ingenting. Men på Kvinnohälsan betalade jag vanlig avgift.. Vad det nu kan vara för något. 250?
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 12:14:36 följande:
    Jag har gjort både på Storken och Kvinnohälsan, på Storken betalade jag ingenting. Men på Kvinnohälsan betalade jag vanlig avgift.. Vad det nu kan vara för något. 250?
    Vad är storken? Vart ligger det?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-19 12:15:44 följande:
    Vad är storken? Vart ligger det?
    Privat mödravård. Ligger på hospitalstorget.
  • thelifesaviour

Hämtade ut ny vinterjacka idag, så fin och mysig! :)

• Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-10-19 12:12:47 följande:
    Om man får åka till KK på sjukhuset o göra VUL så kostar det som ett vanligt läkarbesök, 250 kr alltså. Det fick jag betala när jag fick göra VUL när jag var gravid med Vincent.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-10-19 11:46:59 följande:
    Becka: Så duktig han ör prinsen.. Diana: Håller tummarna för dig... Hoppas att illamåeendet är ett tecken på att de fortfarande tickar ett litet hjärta där inne i magen... Här har man försökt filma Filip när han vänder sig från rygg till mage, han började idag. O så fort man vänder tillbaka till rygg så vänder han sig till mage.. Det gick snabbt när det väl började... O gröt har vi börjat med nu oxå.. Idag kommer farmor och hämtar oss så vi ska åka en sväng till henne...Nu ska ja ta o hoppa in i duschen, fick sova till 10 idag.
    Visst är han

O vad duktig din lilla prins är Som har lärt sig att vända sig o som äter gröt, stora killen nu ju
    Nu går det fort!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

Dinana. Om jag kan lugna dig lite så blödde jag under 2 veckor tid bara på kvällarna innan jag ens gjorde grav test med denna skrutt, trodde inte att jag var gravid men de var jag ju och då i v 9 . Håller tummarna för dig att allt är lugnt. När jag sökte för blödning efter i v 10 fick jag tid redan dan efter på fm.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Dinana. Om jag kan lugna dig lite så blödde jag under 2 veckor tid bara på kvällarna innan jag ens gjorde grav test med denna skrutt, trodde inte att jag var gravid men de var jag ju och då i v 9 . Håller tummarna för dig att allt är lugnt. När jag sökte för blödning efter i v 10 fick jag tid redan dan efter på fm.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping