• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 13:05:20 följande:
    Här har sambon fått komma hem från jobbet för jag kan inte röra mig, har fått jätteont i ryggen idag, dessutom måste vi till akuten med Vincent, han ramlade ner från sin matstol förut idag o är sig inte alls lik, bara gråter hela tiden
    usch o fy, hoppas det går bra för er, man mår så fruktansvärt dåligt när sådant händer..
    Hoppas du blir bättre med med din rygg
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:11:47 följande:
    usch o fy, hoppas det går bra för er, man mår så fruktansvärt dåligt när sådant händer..Hoppas du blir bättre med med din rygg
    Jag känner mig som världens sämsta mamma Men han är ju så otroligt snabb o klättrar o har sig hela tiden..jag är såå rädd nu
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 13:13:21 följande:
    Jag känner mig som världens sämsta mamma Men han är ju så otroligt snabb o klättrar o har sig hela tiden..jag är såå rädd nu
    Har han kräkts eller nåt?? Vet hur det känns *lovar* är världens sämsta mamma här minst 10 ggr om dagen när william klättrar och trillar, men det kommer gå bra oroa dig inte..

Du vet att skulle det köra ihop sig någon dag så är jag bara 5 minuter bort med bilen, bara att ringa!
  • PojkMaffia
    Här har sambon fått komma hem från jobbet för jag kan inte röra mig, har fått jätteont i ryggen idag, dessutom måste vi till akuten med Vincent, han ramlade ner från sin matstol förut idag o är sig inte alls lik, bara gråter hela tiden
    usch vad hemskt.
    kalrt du inte är en dålig mamma, sånt där händer ju hela tiden.
    låter kanske som en lättare hjärnskakning eller så har han huvudvärk o ont så han är gnällig, chocken i sig kan göra dom gnälliga med
    det går bra ska du se
    Jag är den jag är - like it or not
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:17:30 följande:
    Har han kräkts eller nåt?? Vet hur det känns *lovar* är världens sämsta mamma här minst 10 ggr om dagen när william klättrar och trillar, men det kommer gå bra oroa dig inte..Du vet att skulle det köra ihop sig någon dag så är jag bara 5 minuter bort med bilen, bara att ringa!
    Nej, han har inte kräkts, men gråter väldigt mycket o när han inte gör det så är han slö o bara vill sitta i mitt knä o sova. Just nu börjar han dock pigga på sig lite o titta sig omkring, men så fort jag ställer honom upp så gråter han, vet inte om det är för att han har ont eller känner trygghet hos mig.

Tack, det var väldigt snällt av dig
  • Firstandhappy

*dock outbildad* men tror han blev mest rädd och chockad och känner sig trygg med dig!
    Har du klämt på armar o ben bara för att försäkra att inget är brutet...

• Skorpan08

Tänker på dig. Låter som en lättare hjärnskakning, men det är ju alltid bra att kolla upp.
    Och du är absolut ingen dålig mamma. Hur många barn är det inte som ramlar och slår sig? Min Ida är ju gipsad för andra gången. Det händer saker och denna gång var det Vincents tur.
  • PojkMaffia
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 13:22:22 följande:
    Nej, han har inte kräkts, men gråter väldigt mycket o när han inte gör det så är han slö o bara vill sitta i mitt knä o sova. Just nu börjar han dock pigga på sig lite o titta sig omkring, men så fort jag ställer honom upp så gråter han, vet inte om det är för att han har ont eller känner trygghet hos mig.Tack, det var väldigt snällt av dig
    hur landade han?
    barn som slår sig även om det inte är i huvudet kan bli väldigt trött o gnälliga av chocken.
    har varit med om det några gånger när mina terrorister sätter igång
    Jag är den jag är - like it or not
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:24:40 följande:
    *dock outbildad* men tror han blev mest rädd och chockad och känner sig trygg med dig!Har du klämt på armar o ben bara för att försäkra att inget är brutet...
    Vi har klämt på honom o det verkar inte som nåt är brutet, men däremot så gråter han när vi klämmer på ena axeln på honom.
    PojkMaffia skrev 2008-10-27 13:26:28 följande:
    hur landade han?barn som slår sig även om det inte är i huvudet kan bli väldigt trött o gnälliga av chocken.har varit med om det några gånger när mina terrorister sätter igång
    Han landade så att han slog i bakhuvudet o ryggen.
Svar på tråden VI från Linköping