• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent
    Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L
    thelifesaviour (sanna)
    Mammatill4a (Malin) och Olivia, Liam och Alma (Om det inte blivit nån bebis innan )
    Marayah och Filip

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 15:56:13 följande:

Min sambo ringde nu, de är på väg hem så det gick ju ganska snabbt.De hittade inget fel på honom iaf, han har antagligen ont eftersom han gråter mycket, men inget som var farligt o som de kan göra nåt åt.
    Vad skönt att han mår bra trots att han har ont.
  • Firstandhappy
    Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent
    Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L
    thelifesaviour (sanna)
    Mammatill4a (Malin) och Olivia, Liam och Alma (Om det inte blivit nån bebis innan )
    Marayah och Filip
    Ewa & William
  • dinana

Vart skall vi fika någonstans tjejer? vart kan man klämma in 15 personer någonstans kl 10 på morgonen?

• dinana

19 bidde det ju till och med om nu alla hänger på som är med på listan.

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-28 11:40:26 följande:
    19 bidde det ju till och med om nu alla hänger på som är med på listan.
    vart blir man minst utkastad om man kommer med 19 hulliganer som ska ha fika??
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-28 11:54:36 följande:
    vart blir man minst utkastad om man kommer med 19 hulliganer som ska ha fika??
    Jag försöker också klura ut det där... Vi brukar ju oftast inte vara så många och då går det ju bra... men nu liksom.. hmm... någon som har något tips? Det behövs ju en hel del barnstolar också... och massor med plats för barnvagnar.

Vad finns det att välja på?

Linds
    Claras Café
  • Firstandhappy

känner ju inte till stan så väl så det lämnar vi till de som kan alla små fik...

• Marayah

Idag har ni inte skrivit allt för mycket. :) idag innan vi skulle gå ut så fick vi beskåda snö som föll. Det var inte mycket och inte så stora flingor. Nu ska jag och en vän plus grabbarna ut och äta på byn här. Ha det så bra.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-28 12:20:30 följande:
    Idag har ni inte skrivit allt för mycket. :) idag innan vi skulle gå ut så fick vi beskåda snö som föll. Det var inte mycket och inte så stora flingor. Nu ska jag och en vän plus grabbarna ut och äta på byn här. Ha det så bra.
    där ser man.. här regnade bara i morse, och molly hon ramlade så klart rätt ner i en vattenpöl.. så det var en liten genomsur Molly på dagis... sjävklart bytte vi kläder på henne, men hon vart lite trumpen resten av dagistiden.
Svar på tråden VI från Linköping