• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-27 08:17:21 följande:
    tänk om en hade portkod.det gäller att vara borta till kl 21,för sen är porten låst
    Hih, ja, tiggarafton kan man säkert kalla det... jag frågade ungarna förra året vad de hade för hyss.. men de verkade inte ha tänkt så långt... =) Men men, jag gav dem ju lite godis till slut i alla fall. Bättre att de får godiset än att min gubbe skall äta upp allt.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    morrontrött skrev 2008-10-26 21:07:39 följande:
    är det typ lösgodis man ska ha hemma och bjuda ungarna på då? dom som ringer på alltså? jag e helt lost, har tidigare bott i skogen dit inga ungar kommit.
    Vi tänkte ha lösgodis..Leo får inte vara ute o tigga godis så länge vi får bestämma i alla fall, men nästa år eller året efter det så lär han nog vilja göra det i alla fall när han har blivit lite äldre o fått lite mera kompisar.
    Jag gillar det inte, men eftersom vi bor på bottenplan o med världens bästa insyn så lär de ju se ändå att vi är hemma.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2008-10-26 21:20:27 följande:
    Goder afton gott folk, hoppas ni haft en trevlig dag, själv va man på IKANO en alldeles för lång stund och slogs med fok, att man aldrig lär sig att man inte ska ut på löningshelgen!!! Spenderade massa pengar på lillmr men inga på sig själv, he he he så det brukar bli...Sen hade vi en låååång och skön middag i goda vänners sällskap och william fick leka av sig med sin nya bästa kompis (vuxen kvinna på 29 år) veyt inte vem av dom som var tröttast efter allt stoj, så nu ska man bara sätta sig i soffan med en kaffe o njuta av söndagskvällen...Omröstningen blev blev ju avstängmen innan dess kunde jag utläsa att den 15'e November verkar vara ett passande datum för de flesta att kunna komma!!Har jag uppfattat er korrekt..??
    Jag tycker 15 november blir jättebra
    Några som vill fika i veckan?
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 09:05:00 följande:
    Ja, jag kan alla dagar utom onsdag tror jag
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-27 08:32:55 följande:
    Vet du var Djurgårdsgatan ligger? Precis i början där den korsar mot Elsa Brängströms gata. Nere vi kommunhuset.
    Nej, jag har ingen aning. Men det ska nog lösa sig
    Jag är heeelt vilsen i den här stan!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 09:05:00 följande:
    jag vill....
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 10:09:22 följande:
    jag vill....
    Jag med!
  • Maria84

Hade gärna fikat men är upptagen mån-ons och tors-fre har jag ingen bil plus att vi har en kusin till barnen här på torsdagen.

'
  • Mammatill4a

Ja vill fika men smsa om tid för har ingen data igen. Ingen bebis ännu 3 dagar kvar till bf :)

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping