• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2008-10-27 13:58:07 följande:
    1-15 är det väl tror jag, som man får betala för.. Eller om det är 1-18 numera som man måste betala för, men mindre får ju gå in gratis och kan leka i den lilla hörnan.
    Vet du hur många vuxna som man kan gå in på ett betalande barn?
    Vi ska dit på söndag då mina föräldrar o min bror är här o då är det ju bara Leo som betalar o så går vi 5 vuxna in gratis, kan det vara så?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Maria84 skrev 2008-10-27 13:58:07 följande:
    1-15 är det väl tror jag, som man får betala för.. Eller om det är 1-18 numera som man måste betala för, men mindre får ju gå in gratis och kan leka i den lilla hörnan.
    Okej, cad kostar det då? Och hur länge är ett pass?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 14:02:39 följande:
    Vet du hur många vuxna som man kan gå in på ett betalande barn?Vi ska dit på söndag då mina föräldrar o min bror är här o då är det ju bara Leo som betalar o så går vi 5 vuxna in gratis, kan det vara så?
    Har aldrig sett nån gräns på hur många vuxna man kan gå in. Vi har varit flera stycken vuxna på två barn. Så ni vuxna går in gratis, bara Leo som betalar.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
    dinana skrev 2008-10-27 14:03:35 följande:
    Okej, cad kostar det då? Och hur länge är ett pass?
    100 kr för tre timmar.
    Maria84 skrev 2008-10-27 14:07:42 följande:
    Har aldrig sett nån gräns på hur många vuxna man kan gå in. Vi har varit flera stycken vuxna på två barn. Så ni vuxna går in gratis, bara Leo som betalar.
    Ok, det är ju bra.
  • PojkMaffia
    dinana skrev 2008-10-27 13:53:43 följande:
    Någon som varit på busfabrilen här i Linköping... har de några åldersgränser..
    inga åldersgränser, barn under 1 år går in gratis.
    skitkul ställe, för alla åldrar! dock dyr mat där men kul o åka dit iaqf, man får vara där i 3 timamr. vuxna är gratis, skitbra!
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 14:10:02 följande:
    Ok, det är ju bra.
    visst är det kul med akuten *suckar* benjamin var vi där med i 5 timmar för 1 vecka sen.. helt sjukt...
    om han slog i ryggen kan han nog ha ont o gnällig för det med.
    jag slog ju i huvudet själv för några veckor sedan på busfabriken så det smällde till i nacken hehe fick ett jack i huvudet med fick röntga nacken men det var inget men jag ahr fortfarande ont kan jag säga.
    barn är ju dock myyyycket mjukare i skelettet som tur är
    Jag är den jag är - like it or not

Min sambo ringde nu, de är på väg hem så det gick ju ganska snabbt.
    De hittade inget fel på honom iaf, han har antagligen ont eftersom han gråter mycket, men inget som var farligt o som de kan göra nåt åt.

• Mammatill4a

Skriver en rad nu ikväll med , denna dag har varit toppen. Bilen gick igenom ombesiktning:) och så var vi på ikea och handla byrå till bebis kläderna. Så nu är allt fixat för den lille att komma:) imorgon vill jag de då inte då jag och jenny ska shoppa på ikea:) . Men sen nu ska jag mysa vidare med familjen. Ha de bra alla hojta alla om de blir fika i veckan. Kommer mer än gärna.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping