• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 11:28:58 följande:
    Vi kanske skulle ta o fika på fredag för då kunde väl familjetrollet oxå o marayah är hemma då oxå
    villket minne du har.jag kan fika på  fredag förmiddag.så jag tar gärna en fika inne i staninnan jag  ska till simhallen på med barnen

stackars liten grabb.låter som lätt hjärnskakning.du är ingen dålig mamma.alla barn ramlar och slår sig det tillhör när de upptäcker världen.så söta dina söner är .igår var inget skoj på ikea.jag klarar inte av så stora folkmängder

mammatill4a

du får hoppa över hit o låna datorns.tänk att du snart har en liten gosig bebbe
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-10-27 18:40:33 följande:
    villket minne du har.jag kan fika på  fredag förmiddag.så jag tar gärna en fika inne i staninnan jag  ska till simhallen på med barnenstackars liten grabb.låter som lätt hjärnskakning.du är ingen dålig mamma.alla barn ramlar och slår sig det tillhör när de upptäcker världen.så söta dina söner är .igår var inget skoj på ikea.jag klarar inte av så stora folkmängdermammatill4adu får hoppa över hit o låna datorns.tänk att du snart har en liten gosig bebbe
    Ja, men då tycker jag att vi kör på en fika på stan på fredag förmiddag, verkar vara flest som kan då.
    Tack, tack
    Nej, jag klarar heller inte stora folkmängder..
    Nu mår Vincent bättre, han börjar bli sitt vanliga jag..eller nu sover han för natten, men vi ska hålla extra koll på honom i kväll o natt så han får sova mellan oss inatt.
    Det får våra barn göra när de är sjuka eller har skadat sig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent
  • dinana

Dinana o Molly
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • JePaLuLi

Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 18:51:11 följande:
    Ja, men då tycker jag att vi kör på en fika på stan på fredag förmiddag, verkar vara flest som kan då.Tack, tack Nej, jag klarar heller inte stora folkmängder..Nu mår Vincent bättre, han börjar bli sitt vanliga jag..eller nu sover han för natten, men vi ska hålla extra koll på honom i kväll o natt så han får sova mellan oss inatt.Det får våra barn göra när de är sjuka eller har skadat sig
    här sover oxå barnen när de vill inne hos oss.de är ju bara  barn en gång i livet.
  • Familjetrollet

Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L

tid/plats?
  • Maria84
    LoVm - vad skönt att Vincent mår lite bättre! Fick de sitta länge på akuten sen?

Här har det varit full rulle. Var iväg och storhandlade på em och medans vi handlar i godan ro så ringer telefonen och det är en tjej som vill komma och kolla på de svarta kattungarna. Så vi bestämde en tid med henne så det var bara att handla klart och sen slänga sig hem för att hinna packa in varorna och fixa ordning papprena ifall de skulle ta med sig nån hem. Och det gjorde de ju, lilla Sessan fick flytta idag. Så nu är det en katt mindre här hemma, bara 15 st kvar

Nu sitter vi och varvar ned framför tvn, kollar på Färjan i väntan på att Cityakuten ska börja. Sen blir det Prison Break innan sängen.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • thelifesaviour

Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L
    thelifesaviour (sanna)

Vad sägs om 10 på fredag? Plats vet jag inte..

Svar på tråden VI från Linköping