• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a

Ja vill fika men smsa om tid för har ingen data igen. Ingen bebis ännu 3 dagar kvar till bf :)

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma

Vilken dag ska vi fika då? Jag kan alla dagar förutom imorgon förmiddag. O vart ska vi fika, hemma hos nån eller på stan? Jag kan ha fika här om ni vill..eller om nån annan vill ha fika hos sig..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2008-10-27 09:25:05 följande:
    Nej, jag har ingen aning. Men det ska nog lösa sig Jag är heeelt vilsen i den här stan!
    det ligger en stor parkering åvanför stan. korsningen drottningg. djurgårdsg.

om du kommer på drottninggatan från mitt håll så har du parkeringen på höger sida, du ska svänga vänster i den korsningen å då kommer du se tygaffären nästan direkt på höger sida på djurgårdsg. :-d hoppas du fattar va ja menar....
    Åh vad jag längtar
  • Marayah

Jag VILLLL fika med. Och jag kan torsdag fredag för då är jag hemma igen.

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Men torsdag är jag på babyöppet fram till 12 och Marko hämtas kl 14 kom ja på...

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

Skulle vi inte kunna ta en fika på stan? :)

Jag kan fika på stan, men då helst när Leo är på dagis för han vill absolut INTE sitta still. Så onsdag, torsdag eller fredag 10-13.30 kan jag fika på stan

Vi kanske skulle ta o fika på fredag för då kunde väl familjetrollet oxå o marayah är hemma då oxå

• JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-10-27 10:48:04 följande:
    det ligger en stor parkering åvanför stan. korsningen drottningg. djurgårdsg. om du kommer på drottninggatan från mitt håll så har du parkeringen på höger sida, du ska svänga vänster i den korsningen å då kommer du se tygaffären nästan direkt på höger sida på djurgårdsg. :-d hoppas du fattar va ja menar....
    Hmm... Tack
    Jag har inget som helst lokalsinne. Hittar till kvinnohälsan typ

Jag fikar också gärna på stan nån dag. På torsdag fm. ska jag till bm, och imorgon ska jag och mammatill4a shoppa, men annars kan jag när som helst!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 11:28:58 följande:
    Vi kanske skulle ta o fika på fredag för då kunde väl familjetrollet oxå o marayah är hemma då oxå
    jag kan fika på fredag!! ledig hela dagen...
Svar på tråden VI från Linköping