• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fyra Mirakel
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 10:33:28 följande:
    Vi ska iväg till ikano lite senare, ska lämna tillbaka en förlängningsdel till trappgrinden på ikea som vi inte behövde o sen ska vi köpa en leksaks back till Vincents alla leksaker som han ska ha här nere. Sen ska vi titta efter en hallowen dräkt till Leo för de ska ha hallowen fest på dagis i veckan som kommer.Vi ska bara ge Vincent lunch först om ett tag när han har sovit klart o jag ska duscha sen ska vi åka dit.Vincent brukar vakna 8 o sov då till 7 idag, så det var inte så farligt ändå. Det där med nya tiderna rättar ju in sig efter ett par dagar, det har det alltid gjort för Leo iaf.
    ber verkligen om ursäkt att jag skriverGenerad men när ska den festen vara ?? såg ingen lapp i fredags...
    ღ Elin060420 ღ David940103 ღ Michaela950914 ღ Saga080402 ღ
  • dinana

Sov också till 8 här.. eller nio.. ja.. man blir ju lite snurrig av allt. Molly hon var uppe med tuppen vid sju så hon har busar runt sedan dess. Men nu ligger hon i sin säng och sussar gott. Skall iväg till Maxi och veckohandla så småningsom... Jag är helt slut i kroppen idag.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Nu har vi varit på ikea o ikano, men fy fasen vad folk! Usch, det var riktigt jobbigt, så uträttade bara våra ärenden o sen flydde vi fort därifrån. Träffade på familjetrollet på ikea

Leo fick en skelett dräkt så han ska vara ett skelett på dagis Funderar på att köpa nåt till mig med för det lär väl komma massor med barn o ringa på här på fredag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 14:53:03 följande:

Nu har vi varit på ikea o ikano, men fy fasen vad folk! Usch, det var riktigt jobbigt, så uträttade bara våra ärenden o sen flydde vi fort därifrån. Träffade på familjetrollet på ikea Leo fick en skelett dräkt så han ska vara ett skelett på dagis Funderar på att köpa nåt till mig med för det lär väl komma massor med barn o ringa på här på fredag.
    Hoss oss kommer det typ inga. På påsken brukar det vara flera
    Mandarin skrev 2008-10-26 15:11:19 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 14:53:03 följande: Hoss oss kommer det typ inga. På påsken brukar det vara flera
    Hos oss kom det knappt några i påskas, men däremot så kom det massor med barn förra halloween.
  • dinana

Samma här.. vi hade massor med ungar här förra året så jag funderar på å lassa på med massa äckligt godis i år.. det konstiga var att de kom flera dagar innan halloween.. kändes lite konstigt. Vet ni vilken dag det är som gäller?

• Maria84

Här kommer det ingen varken påsk eller halloween Ingen som orkar gå ut hit

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
    dinana skrev 2008-10-26 18:50:09 följande:
    Samma här.. vi hade massor med ungar här förra året så jag funderar på å lassa på med massa äckligt godis i år.. det konstiga var att de kom flera dagar innan halloween.. kändes lite konstigt. Vet ni vilken dag det är som gäller?
    Halloween är alltid 31 oktober.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-26 19:24:34 följande:
    Halloween är alltid 31 oktober.
    Jo, men brukar de inte knacka dörr typ dagen före Halloween?
    dinana skrev 2008-10-26 20:16:35 följande:
    Jo, men brukar de inte knacka dörr typ dagen före Halloween?
    Jag vet inte, vi har bara varit med om detta med barn som kommer en gång o det var förra året på den dagen de skulle. Innan det så bodde vi i Tannefors med portkod så då var det aldrig nån som kom o ringde på.
Svar på tråden VI från Linköping