• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

fast jag kan förvisso fika nästan alla dagar alla veckor....

• Skorpan08

Verkar som jag får hoppa fikat denna vecka, men det är ok.
    Enda dagen som skulle funka för mig är ju onsdag när dom flesta redan är uppbokade. Så blir det ibland.

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 11:15:47 följande:
    Jag kan fika på stan, men då helst när Leo är på dagis för han vill absolut INTE sitta still. Så onsdag, torsdag eller fredag 10-13.30 kan jag fika på stan
    o jag fikar hellre efter 12,30 för innan dess är Molly på dagis.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Humm, fredag är bra i och för sig för då är ju Molly hemma från dagis =)

• Firstandhappy

va ska alla roliga hitta på idag då??

• Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:01:15 följande:
    Vet inte om jag känner mig så rolig idag, men när maken kommer hem ska vi åka och veckohandla.
  • Firstandhappy

var iväg igår på IKANO, aldrig mer på en lönehelg säger jag bara, usch nu tycker jag mindre om människor än vad jag gjorde innan

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:01:15 följande:
    Här har sambon fått komma hem från jobbet för jag kan inte röra mig, har fått jätteont i ryggen idag, dessutom måste vi till akuten med Vincent, han ramlade ner från sin matstol förut idag o är sig inte alls lik, bara gråter hela tiden
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 13:05:20 följande:
    Här har sambon fått komma hem från jobbet för jag kan inte röra mig, har fått jätteont i ryggen idag, dessutom måste vi till akuten med Vincent, han ramlade ner från sin matstol förut idag o är sig inte alls lik, bara gråter hela tiden
    Nej, vad hemskt... hoppas att det inte är något allvarligt.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-27 13:04:33 följande:
    var iväg igår på IKANO, aldrig mer på en lönehelg säger jag bara, usch nu tycker jag mindre om människor än vad jag gjorde innan
    Jag går aldrig på IKANO dessa helger... det är alldeles för mycket folk när det är lönehelg. Tog drive-in på burger king, åkte och veckohandlade,  sen åkte vi hem och softade hemma istället.
Svar på tråden VI från Linköping