Mammatill4a skrev 2008-10-30 10:45:10 följande:
Familjetrollet. Här hoppar man fikat imorgon. Har ingen ork till de, gör de som behöver göras i hemmet och de räcker gott och väll. Har lite mer känning i ryggen idag och en skrutt som mest hickar:) i magen.
vad synd.ja inte blir det nån oktoberbebbe om den inte tittar ut senast imorrn.
JePaLuLi skrev 2008-10-30 11:29:42 följande:
Nu är vi hemma igen! Allt var jättebra med lillebror och hjärtljuden låg på 152 idag så han var pigg Han har redan fixerat sig, vilket tydligen var tidigt för andra barnet och mina onda sammandragningar kunde vara ett tecken på att det är på G. Men det kan lika gärna vara så att det kommer vara så fram till bf. Jag skulle iaf ta det lugnt framöver, men skulle det sätta igång nu så gör de inget för att stoppa det.
när i december är ju beräknad.med mitt första barn så var sonen fixerad lite mer än två månader innan förlossningen.
dinana skrev 2008-10-30 10:47:44 följande:
Ja du ser ju själv... har man börjat med penicillin en gång, så måste man fortsätta att ta det för kroppen klarar inte av att försvara sig själv när man brutit ner allt försvar. Därför man aldrig skall börja med det, och aldrig tillåta att någon ger en det.
ja det blir ju så när man blir sjuk och man inte blir frisk utan penecellin.har varit sjuk ofta sen ca 15 års ålder.har fått ta en massa specialprover då jag blir sjuk så fort nån typ nyser/hostar i näheten.är så trött på vuxna som står och hostar/nyser och inte håller för munnen o näsan*arg*
enligt läkaren så har en del lättare för att bli sjuk ofta trots att imunförsvaret är normalt.snart får man gå med en mask för ansiktet