• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-29 18:48:09 följande:
    Haha, han är så fin! :)
    nääää, på nedersta bilden ser han ut som ett redigt lantjon... ser ju skadad ut juh..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-29 18:50:17 följande:
    nääää, på nedersta bilden ser han ut som ett redigt lantjon... ser ju skadad ut juh..
    Jag gillar lantjon. ;D
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-29 17:14:49 följande:
    Hihi, han  är såå söt ju!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

Familjetrollet : jo det är väll nåt sånt, har aldrig känt av de på de förra grav alls. Så konstigt med att känna nåt nytt ha ha och nu känner jag inget alls, så blir nog ingen bebis på bf dagen heller. Men men de gör mig inte så mkt. Vet ju att den kommer ju när den är redo. Nu blir de mys och tv.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Familjetrollet : jo det är väll nåt sånt, har aldrig känt av de på de förra grav alls. Så konstigt med att känna nåt nytt ha ha och nu känner jag inget alls, så blir nog ingen bebis på bf dagen heller. Men men de gör mig inte så mkt. Vet ju att den kommer ju när den är redo. Nu blir de mys och tv.

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-29 20:06:26 följande:
    det blir en november bebis tror jag.hoppas allt är bra med er.har ni sagt till dagiset?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-10-29 17:18:19 följande:
    så söt!
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-10-29 16:57:04 följande:
    Idag har jag lyckats ha sönder vår spis, en platta kokade över och vattnet ran ner bakom. Kontackterna är helt svarta....luktade apa. Hoppas att det kommer en ny imorgon. Vad kul med trännder Alex har ju inte en enda, hoppas att hon får några innan hon börjar dagis iallfall.
    ush vad trist.hoppas ni får en ny spis imorrn.för utan spis får man ju svälta
    Firstandhappy skrev 2008-10-29 16:54:02 följande:
    usch o fy, idag är ingen bra dag, mår illa och är trött som attans så det blir inget jobb för mig, tackar gud för alla underbara vikarier som finns, tror jag åkt på nåt skit, Willliam mår inte heller bra, är alldeles rosig om kinderna och är så grinig, tackar gud än en gång för Panodil suppar..Hoppas ni andra haft en bra dag!!
    här har vi haft det bara bra.just nu är lillan inne i en period då hon undrar hur bebisar kommer ut.hon har sett lite på förlossningsdokumentärer.ja man får ju inte se allt som tur är.har en bok hemma om hur bebisar blir till.frågan är om töserna är för små för att lära sig om hur en bebis blir till och hur de föds.har ni berättat/visat böcker för era äldre barn när de ville veta hur bebisar blir till osv?
  • Mammatill4a

Familjetrollet. Nej inte än, men ska minnet vet du, idag var temat där, så alma ville inte vara där först. Men de gick över när liam tog hennes hand så de gick in tillsammans. Annars är de la bara, lite nere just nu känner jag men men de går la över de med. Skriver ju inte om de här då de finns ögon i tråden.

• Mammatill4a

Familjetrollet. Nej inte än, men ska minnet vet du, idag var temat där, så alma ville inte vara där först. Men de gick över när liam tog hennes hand så de gick in tillsammans. Annars är de la bara, lite nere just nu känner jag men men de går la över de med. Skriver ju inte om de här då de finns ögon i tråden.

Svar på tråden VI från Linköping