Mandarin skrev 2008-10-29 16:57:04 följande:
Idag har jag lyckats ha sönder vår spis, en platta kokade över och vattnet ran ner bakom. Kontackterna är helt svarta....luktade apa. Hoppas att det kommer en ny imorgon. Vad kul med trännder Alex har ju inte en enda, hoppas att hon får några innan hon börjar dagis iallfall.
ush vad trist.hoppas ni får en ny spis imorrn.för utan spis får man ju svälta
Firstandhappy skrev 2008-10-29 16:54:02 följande:
usch o fy, idag är ingen bra dag, mår illa och är trött som attans så det blir inget jobb för mig, tackar gud för alla underbara vikarier som finns, tror jag åkt på nåt skit, Willliam mår inte heller bra, är alldeles rosig om kinderna och är så grinig, tackar gud än en gång för Panodil suppar..Hoppas ni andra haft en bra dag!!
här har vi haft det bara bra.just nu är lillan inne i en period då hon undrar hur bebisar kommer ut.hon har sett lite på förlossningsdokumentärer.ja man får ju inte se allt som tur är.har en bok hemma om hur bebisar blir
till.frågan är om töserna är för små för att lära sig om hur en bebis blir till och hur de föds.har ni berättat/visat böcker för era äldre barn när de ville veta hur bebisar blir till osv?