• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-30 20:27:18 följande:
    Vi hade faktiskt köpt lördagsgodis sist, så sambon tog och plockade ut allt äckligt godis och gav bort... det goda behöll han själv.
    här slängde ungjävlarna ägg på alla våra fönster på framsidan.vi firar inte halloween(tiggarafton)

så imorrn kommer det sitta en lapp på våran dörr med texten

tyvärr vi firar inte hallonween(tiggarafton)så ni får gå till nån annan. ps om ni tänker sabba rutorna i år igen med en massa ägg så får ni komma och putsa dem efter er!Skrattande

nä nu ska jag se på tv.ha en bra kväll allesammans

mammatill4a

hoppas du får din efterlängtade bebbe snart.idag är det väll bf dagen om jag minns rätt
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

Det kom tre grannbarn här idag och med bus eller godis. Ska juh gå iväg imorron och köpa godis. Tur man hade lite iaf. Nu ska vi spela lite monopol här.. Ses imorron några utav oss..

Fru T: Fy va jobbigt för dig..

Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-10-30 20:43:59 följande:
    Det kom tre grannbarn här idag och med bus eller godis. Ska juh gå iväg imorron och köpa godis. Tur man hade lite iaf. Nu ska vi spela lite monopol här.. Ses imorron några utav oss.. Fru T: Fy va jobbigt för dig..
    Du skulle ha sagt till dem att det inte är förrän imorgon!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi

När var och hur hittar jag alla imorgon? *vilsen*

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai

Hahaha, när man talar om trollen. Nyss kom de första rånarluvorna.
    Vilken tur att jag köpte billiga Delicatobollar på Ikea idag.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-30 21:11:59 följande:
    Vi kanske åker ner med samma buss? Jag åker ner med den som går halv tio.. eller ja däromkring... brukar ju ta typ 30 minuter ner...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
    JePaLuLi skrev 2008-10-30 21:11:59 följande:
    Vid Claras kl. 10
  • Marayah

Jag kommer nog åka ungefär samtidigt jag med..

dinana skrev 2008-10-30 22:10:30 följande:
    Vi kanske åker ner med samma buss? Jag åker ner med den som går halv tio.. eller ja däromkring... brukar ju ta typ 30 minuter ner...
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi

Jag skippar fikat idag, jag har absolut ingen aning om vart Claras ligger. Men det blir väl andra tillfällen som jag kan följa med

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
    JePaLuLi skrev 2008-10-31 08:25:34 följande:
    Jag skippar fikat idag, jag har absolut ingen aning om vart Claras ligger. Men det blir väl andra tillfällen som jag kan följa med
    Men inte ska du skippa fikat bara därför, vi får förklara såklart vart det ligger.
Svar på tråden VI från Linköping