• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Så nu är man hemma från VUL nr 2. Allt såg bra ut och jag fick en förklaring till varför jag fick en blödning och det berodde nog på att jag haft en tvilling i magen också. Men doktorn var inte helt säker, men hon såg massa "rester" som tydde på det. Puh vilken tur man har liksom.. tvillingar hade jag aldrig orkat med.

En bild från VUL

http://www.familjeliv.se/hem/dinana/gallery/phpdev9oz.jpg

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Marayah

oj där ser man, men skönt att allt e bra med bebis och så.

dinana skrev 2008-10-29 11:15:47 följande:
    Så nu är man hemma från VUL nr 2. Allt såg bra ut och jag fick en förklaring till varför jag fick en blödning och det berodde nog på att jag haft en tvilling i magen också. Men doktorn var inte helt säker, men hon såg massa "rester" som tydde på det. Puh vilken tur man har liksom.. tvillingar hade jag aldrig orkat med.En bild från VUL
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Ja det pulserade på för fullt där inne. Är så glad =) Jag var så inne i det hela så sen när jag skulle gå te banken efteråt glömde jag helt bort att vi dragit bak klockan en timme och undrade varför jag inte blev insläppt... Då kom det fram en ung dam och sa att klockan är bara kvart över nio... vad? Min klocka är ju kvart över tio... (sommartid). SÅ jag gick å fika på coffee espresso eller vad det heter brevid... varm oboy och en smaskig muffins.. MMm...

• Marayah

Snacka om att det var lugnt här idag då.

Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

dinana: Skönt att allt såg bra ut. Jag hade likadant när jag var gravid med Leo, skulle egentligen fått tvillingar..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-29 12:25:57 följande:
    dinana: Skönt att allt såg bra ut. Jag hade likadant när jag var gravid med Leo, skulle egentligen fått tvillingar..
    okej, verkar vara rätt vanligt om jag förstått rätt.
  • PojkMaffia

var dte någon som hade lust o komma på festen på fredag? inboxa mig

Jag är den jag är - like it or not
  • dinana
    PojkMaffia skrev 2008-10-29 13:38:17 följande:
    var dte någon som hade lust o komma på festen på fredag? inboxa mig
    Jag skulle gärna hänga på, men just nu så vet jag inte... är väldigt förkyld och behöver nog vila mest. Inte så mycket för att festa nu när jag är gravid ...
  • Mammatill4a

Här var de inte livat idag, märks att de lov, hoppas ni alla har de bra. Här har man typ bara sovit hela dagen med lite smått ryggvärk, se om ett bad kan ta bort de ikväll, el om de har med bebis att göra, vem vet. Hör av mig i den mån jag kan när de är dags för bebis.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Här var de inte livat idag, märks att de lov, hoppas ni alla har de bra. Här har man typ bara sovit hela dagen med lite smått ryggvärk, se om ett bad kan ta bort de ikväll, el om de har med bebis att göra, vem vet. Hör av mig i den mån jag kan när de är dags för bebis.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping