• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-29 11:15:47 följande:
    Så nu är man hemma från VUL nr 2. Allt såg bra ut och jag fick en förklaring till varför jag fick en blödning och det berodde nog på att jag haft en tvilling i magen också. Men doktorn var inte helt säker, men hon såg massa "rester" som tydde på det. Puh vilken tur man har liksom.. tvillingar hade jag aldrig orkat med.En bild från VUL
    ush vad sorgligt.tyvärr misstänkte jag att en tvilling kunde ha stötts ut.men ville inte skriva det då för att göra dig ledsen
    Mammatill4a skrev 2008-10-29 15:36:18 följande:
    Här var de inte livat idag, märks att de lov, hoppas ni alla har de bra. Här har man typ bara sovit hela dagen med lite smått ryggvärk, se om ett bad kan ta bort de ikväll, el om de har med bebis att göra, vem vet. Hör av mig i den mån jag kan när de är dags för bebis.
    kanske lite förvärkar.här har vi nyss kommit hem från norrköping.blev en tur dit idag medans gubben jobbade
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    morrontrött skrev 2008-10-29 10:48:24 följande:
    hej hej alla. ser att tandborstning är på tapeten.min 4 månaders fick sin första lilla gadd igår (eller jag SÅG den först igår)är det dags o börja borsta då? med tandkräm?jag minns inte hur det va med min första, tänk vad fort man glömmer
    första tiden kör man utan tandkräm.tandkräm börjar man avända när barnet har fått fler tänder
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Firstandhappy

usch o fy, idag är ingen bra dag, mår illa och är trött som attans så det blir inget jobb för mig, tackar gud för alla underbara vikarier som finns, tror jag åkt på nåt skit, Willliam mår inte heller bra, är alldeles rosig om kinderna och är så grinig, tackar gud än en gång för Panodil suppar..

Hoppas ni andra haft en bra dag!!

• Mandarin

Idag har jag lyckats ha sönder vår spis, en platta kokade över och vattnet ran ner bakom. Kontackterna är helt svarta....luktade apa.
    Hoppas att det kommer en ny imorgon.

Vad kul med trännder Alex har ju inte en enda, hoppas att hon får några innan hon börjar dagis iallfall.

• Firstandhappy

hur gör man för att klistra in en bild här...
  • dinana

Markera endast bilden och klistra in den.. men man måste vara PLUS-medlem

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy

är plus men vill sig inte..

Svar på tråden VI från Linköping