• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-10-30 15:02:35 följande:
    Förresten förresten förresten! Vi fick lägenheten vi ville ha! :D
    Vad kul
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Jag kommer nog på fikat imorgon, måste ändå försöka masa mig till stan o handla lite vin o godis..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-10-30 18:20:08 följande:
    Oooohhhh jag ser det snöa jag ser det snöa det var väl roligt hurra, nu är det vinter nu är det vinter som vi har önskat hurra,  kom igen nu alla nu tar vi en allsång...Rudolf med röda mulen, tadam ta da da ma ma dam dam (okej jag erkänner att jag inte kan texten) *sorry*
    blää här kom man hem genomsur om fötterna.hatar detta väder*ush och fy*
    Fru T skrev 2008-10-30 19:33:58 följande:
    ja kräks å mår mäst illa helatiden igen .-[ trött på flytande föda nu, för nå annat vill ja inte äta, det är för jobbigt att få upp sen är det typ jätte pinsamt... ja har börja kissa på mig när ja kräks  ja som precis lyckats sluta kissa på mig när ja nyser jue...*SUCKAR SÅ ALLA HÖR*ja hoppas verkligen detta går över snart å att det är en flicka för nå mer gång vill ja inte va me om å en flicka ska ja ha...!är lite passiv här inne för tillfälle för ja orkar liksom inte mät men ni hör av mig ibland... låvar..2veckor kvar te Ul å inskrivning..
    många styrkekramar till dig.lider med dig då jag vet hur jävulskt illamående är.jag trot att du väntar en tös
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-30 15:02:35 följande:
    Förresten förresten förresten! Vi fick lägenheten vi ville ha! :D
    grattis vad skoj.vi har pratat om att byta stad om ett år.blir ev mjölby.men jag gillar inte den byn.men de har finare områden där och bättre skolor har man hört

Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent ??
    Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L ??
    Marayah och Filip

jag ska kolla med sonen ikväll,så jag återkommer om vi kan följa med på fikat
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-30 19:33:58 följande:
    ja kräks å mår mäst illa helatiden igen .-[ trött på flytande föda nu, för nå annat vill ja inte äta, det är för jobbigt att få upp sen är det typ jätte pinsamt... ja har börja kissa på mig när ja kräks  ja som precis lyckats sluta kissa på mig när ja nyser jue...*SUCKAR SÅ ALLA HÖR*ja hoppas verkligen detta går över snart å att det är en flicka för nå mer gång vill ja inte va me om å en flicka ska ja ha...!är lite passiv här inne för tillfälle för ja orkar liksom inte mät men ni hör av mig ibland... låvar..2veckor kvar te Ul å inskrivning..
    gud vad kämpigt det låter för dig. Här har illamåendet gått över nu. Så jävla typiskt, för jag hade ju köpt sådant där Sea-band som antagligen kommer med posten imorgon och det är ju användbart nu när illamåendet har gått över. Ja jävlar. Vad får du för något mot illamåendet Kökar du Lergigan Comp som alla snackar om eller? Verkar väldigt bra i alla fall av vad jag har hört.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-30 19:48:34 följande:
    Jag kommer nog på fikat imorgon, måste ändå försöka masa mig till stan o handla lite vin o godis..
    Jag måste ju också köpa godis så jag har något att bjuda på när ungarna kommer å knackar dörr... får hoppas att de hoppar över våran dörr för i sådana fall får jag ju allt gottis för mig själv!
  • Apipoulai
    dinana skrev 2008-10-30 20:21:20 följande:
    Jag måste ju också köpa godis så jag har något att bjuda på när ungarna kommer å knackar dörr... får hoppas att de hoppar över våran dörr för i sådana fall får jag ju allt gottis för mig själv!
    Är det imorgon de kommer och frågar efter godis?
    Eller som Nemi säger: "Snarre eller snyting?" ;)
    Förra året bunkrade jag godis, inte en enda unga kom. Kan sätta nåt på att det kommer en hel hög om jag INTE köper godis.
  • dinana
    Apipoulai skrev 2008-10-30 20:24:10 följande:
    Är det imorgon de kommer och frågar efter godis?Eller som Nemi säger: "Snarre eller snyting?" ;)Förra året bunkrade jag godis, inte en enda unga kom. Kan sätta nåt på att det kommer en hel hög om jag INTE köper godis.
    Vi hade faktiskt köpt lördagsgodis sist, så sambon tog och plockade ut allt äckligt godis och gav bort... det goda behöll han själv.
  • Apipoulai
    dinana skrev 2008-10-30 20:27:18 följande:
    Vi hade faktiskt köpt lördagsgodis sist, så sambon tog och plockade ut allt äckligt godis och gav bort... det goda behöll han själv.
    Köper ni äckligt godis? ;)

Fast visst är det märkligt att alltid finns äckliga godisbitar kvar i slutet, FAST man blandat lösviktsgodiset själv i påsen!
    Ett vardagsmysterium... ;)
  • dinana
    Apipoulai skrev 2008-10-30 20:30:07 följande:
    Köper ni äckligt godis? ;)Fast visst är det märkligt att alltid finns äckliga godisbitar kvar i slutet, FAST man blandat lösviktsgodiset själv i påsen!Ett vardagsmysterium... ;)
    Haha, Ja eller vi köper så billigt godis som möjligt och då händer det ju rätt ofta att sådant man tror är gott inte är så gott.. och då kan man ju lika väl ge bort den skiten till Halloween =)
Svar på tråden VI från Linköping