• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Vad är det som händer... Drar alla ur sig nu från fikat imorgon eller? Jag som hade hoppats på att få träffa alla... var ju så länge sedan.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy

Oooohhhh jag ser det snöa jag ser det snöa det var väl roligt hurra, nu är det vinter nu är det vinter som vi har önskat hurra,  kom igen nu alla nu tar vi en allsång...

Rudolf med röda mulen, tadam ta da da ma ma dam dam (okej jag erkänner att jag inte kan texten) *sorry*

• dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-30 18:20:08 följande:
    Oooohhhh jag ser det snöa jag ser det snöa det var väl roligt hurra, nu är det vinter nu är det vinter som vi har önskat hurra,  kom igen nu alla nu tar vi en allsång...Rudolf med röda mulen, tadam ta da da ma ma dam dam (okej jag erkänner att jag inte kan texten) *sorry*
    Rudolf med röda mulen.. ja jag kan nog inte resten heller... så hette en helt vanlig ren. Som blivit röd av mulen, därav dennes röda sken.....
  • dinana

Det roliga är ju att sambon är iväg på halkkörning med jobbet.. passar ju fint med lite snö.

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-30 18:29:22 följande:
    Det roliga är ju att sambon är iväg på halkkörning med jobbet.. passar ju fint med lite snö.
    ohh va kul... fast jag älskar att köra på små sjöar när isen blivit tillräckligt tjock, kan man gasa o leka till förbannelse, göra små piruetter med bilen o bara bete sig som ett litet lyckligt barn..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-30 18:47:49 följande:
    ohh va kul... fast jag älskar att köra på små sjöar när isen blivit tillräckligt tjock, kan man gasa o leka till förbannelse, göra små piruetter med bilen o bara bete sig som ett litet lyckligt barn..
    Hihi, låter underbart!
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-30 18:50:21 följande:
    Hihi, låter underbart!
    ja det är skiiiiitskoj...
  • Fru T

ja kräks å mår mäst illa helatiden igen .-[ trött på flytande föda nu, för nå annat vill ja inte äta, det är för jobbigt att få upp

sen är det typ jätte pinsamt... ja har börja kissa på mig när ja kräks Gråter ja som precis lyckats sluta kissa på mig när ja nyser jue...

*SUCKAR SÅ ALLA HÖR*

ja hoppas verkligen detta går över snart å att det är en flicka för nå mer gång vill ja inte va me om å en flicka ska ja ha...!

är lite passiv här inne för tillfälle för ja orkar liksom inte mät men ni hör av mig ibland... låvar..

2veckor kvar te Ul å inskrivning..

Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-10-30 19:33:58 följande:
    ja kräks å mår mäst illa helatiden igen .-[ trött på flytande föda nu, för nå annat vill ja inte äta, det är för jobbigt att få upp sen är det typ jätte pinsamt... ja har börja kissa på mig när ja kräks  ja som precis lyckats sluta kissa på mig när ja nyser jue...*SUCKAR SÅ ALLA HÖR*ja hoppas verkligen detta går över snart å att det är en flicka för nå mer gång vill ja inte va me om å en flicka ska ja ha...!är lite passiv här inne för tillfälle för ja orkar liksom inte mät men ni hör av mig ibland... låvar..2veckor kvar te Ul å inskrivning..
    Din stackare! Måtte detta gå över snart!
Svar på tråden VI från Linköping