• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Om du höger klickar på bilden och väljer att visa bara bilden i eget fönster och sedan markerar bilden så den blir blå och så kopierar du den... sen klistrar du in den här

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Summerlove08

Fiirstandhappy-Du måste ha bilden i ditt galleri oxå för att det ska fungera tror jag

• Firstandhappy

vart ju fel det med....suck orkar inte idag...

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-29 16:54:02 följande:
    usch o fy, idag är ingen bra dag, mår illa och är trött som attans så det blir inget jobb för mig, tackar gud för alla underbara vikarier som finns, tror jag åkt på nåt skit, Willliam mår inte heller bra, är alldeles rosig om kinderna och är så grinig, tackar gud än en gång för Panodil suppar..Hoppas ni andra haft en bra dag!!
    Stackare!
    Vila!
  • Firstandhappy
    jaaaaa jätte...
    thelifesaviour skrev 2008-10-29 17:11:44 följande:
    Stackare! Vila!
     då säger jag väl åt er att kolla på de nya bilderna på wille där han dricker ur en tom colaburk...
  • Firstandhappy

nä men nu så... titt på fan..

• dinana

Ajaj, det dumma med sådana burkar är att de lätt skär sig på dem...

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping