• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

Hej på er!

Trodde det skulle komma en hel del snö här men icke. Däremot har det kommit massa snö i Falun så det är tur att man ska åka upp dit om några veckor! Sen blir det till att åka upp i jul också då vi ska fira jul hos mina föräldrar Längtar verkligen till december, den månaden kommer gå så fort då det händer så mycket då! Den enda dagen jag önskar kunde försvinna är den 28:e december! Nathalies 1-årsdag kommer vi fira här i lkpg, kan inte riktigt fatta att hon snart blir året det har gått så himla fort!

Jag var på galan i tisdags och den var verkligen kanonbra, blandade känslor under programmet! Glad iaf att vara tillbaka i lkpg, sthlm är definitivt INTE en stad jag vill bo i!

Ni får ha det så gott!

• Marayah

Ja tar gärna en fika med dej om skutt inte kikat ut. Fast ja hoppas helst att det inte blir någon fika, för din skull.

Mammatill4a skrev 2008-10-31 11:13:09 följande:
    Skriver in ett medelande om att ingen skrutt har kommit. Så idag är man mer än depp. Har iallafall bakat pepparkakor med barnen på fm och varit ute en sväng i snö yran. Nu väntas de bara på att maten ska bli färdig så man kan äta lite, bm på tisdag om ingen bebis har kommit, kanske nån som vill ta en fika då? Runt 10.30 bara att höra av sig via mobilen. Kram och hej
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Hade gärna tagit en fika då, men har ju lillan på dagis så det går inte då. Skall till stan på måndagen däremot frågan är dock när... men jag fick ett brev från min handläggare på AF att jag skulle höra av min den 3e november så jag får väl dra mig ner dit då och skämmas... inga jobb hittills. Vet tusan vad jag skall söka efter... hoppet har börjat lämna mig...

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mandarin

Ingen som har en gammal åkpåse som ligger och dräller hemma, som ni vill bli av med?

• Leos och Vincents mamma

Tack idag för idag den lilla tappra skaran som vi var
    Kul att vi var några som dök upp i alla fall
    Hoppas flera kan nästa vecka..

Marayah: Jag hade med mig NAN pulvret till dig, men du får det nästa gång istället

Nu ska jag ta tag i städandet lite för mina föräldrar o min bror kommer hit imorgon.
    Sen ska jag laga plankstek till middag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Mandarin skrev 2008-10-31 14:49:50 följande:
    Ingen som har en gammal åkpåse som ligger och dräller hemma, som ni vill bli av med?
    Har nog ett par stycken.. något speciellt du letar efter?
  • Mandarin

Alex har en Brio race så den ska passa där i

• Mandarin

Ta lite bilder jag är inte kräsen

• dinana

Humm, okej, har två rosa åkpåsar så det passar kanske inte.. sen har jag en brun med päls inuti. Kanske inte riktigt passar. Den sistnämnda är utan hål för sele tror jag så den kanske inte passar då i racen.

Svar på tråden VI från Linköping