Mammatill4a skrev 2008-10-31 11:13:13 följande:
Skriver in ett medelande om att ingen skrutt har kommit. Så idag är man mer än depp. Har iallafall bakat pepparkakor med barnen på fm och varit ute en sväng i snö yran. Nu väntas de bara på att maten ska bli färdig så man kan äta lite, bm på tisdag om ingen bebis har kommit, kanske nån som vill ta en fika då? Runt 10.30 bara att höra av sig via mobilen. Kram och hej
skulle gärna ta en fika men jag har hämtningar av barn kl 11 och 13.då blir det en novemberbebbe.det är väll första gången du går över tiden?men om du har fikat hos er så kommer jag gärna över.
fy vad dålig simhallen har blivit.svinkallt både i luften och i alla bassängerna*arg*både töserna skakade och var lila om munnarna pga det kalla vattnet.inte ens bubbelpolen hade varmt vatten.förr var det både varmt i luften och vattnet i simhallen.tom stora sonen gav upp efter 1 1/2 timme.
vad ska ni hitta på i helgen?imorrn ska vi ta det lugnt.åka förbi barnens farmors grav och så ska jag prova nya symaskinen.på söndag blir det loppisen på kupolen
har ni haft några tiggande barn ikväll?här har de inte vart ännu.men så kom vi hem för ca 30 minuter sen oxå.hoppas man slipper dem iår.är ännu väldigt sur för alla äggen som vi fick på rutorna förra året.skulle våra barn göra sådant så skulle de få gå tillbaka och be om ursäkt och tvätta fönstren!