• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mandarin

www.lekmer.se/leksaker/K%F6k_och_k%F6ksredskap/Micki_Minik%F6k_i_tr%E4%2C_R%F6d

Titta vad fin, en sådan har alex humm jag önskat till julklapp. Min pappa terorisertar mig med vad jag och barnen önskar sig. I år har jag gardera mig. Har gjort en lista och skickade denna med SMS till min far vad tror ni han svarade ha ha ha... "mer"

• dinana
    Mandarin skrev 2008-10-31 17:15:37 följande:
    www.lekmer.se/leksaker/K%F6k_och_k%F6ksredska... Titta vad fin, en sådan har alex humm jag önskat till julklapp. Min pappa terorisertar mig med vad jag och barnen önskar sig. I år har jag gardera mig. Har gjort en lista och skickade denna med SMS till min far vad tror ni han svarade ha ha ha... "mer"
    Såg bara en artikel med en vara som inte fanns... har du någon annan länk tro?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mammatill4a

Marahay: vad skoj, då får jag se fram emot den fikan:) så man inte sitter och deppar hela helgen mandarin: här hemma finns de en blå åkpåse som bara ligger med håll för sele. Om du vill titta på den. Kan ju be nån i tråden om mitt mob nr så får du gärna smsa mig. Om intresse finns.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana

Åkpåsen ser ungefär ut som den här fast den är brun/beige i tyget...

http://images.tradera.com/961/71600961_1.jpg

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Marayah

Faen förlåt, det var juh de oxå. Minnet är som hos en guldfisk.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-31 15:09:00 följande:
    Tack idag för idag den lilla tappra skaran som vi var Kul att vi var några som dök upp i alla fall Hoppas flera kan nästa vecka..Marayah: Jag hade med mig NAN pulvret till dig, men du får det nästa gång istället Nu ska jag ta tag i städandet lite för mina föräldrar o min bror kommer hit imorgon.Sen ska jag laga plankstek till middag.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-10-31 17:59:17 följande:
    Faen förlåt, det var juh de oxå. Minnet är som hos en guldfisk.
    Det gör inget Vi tar det nästa gång istället
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-31 11:13:13 följande:
    Skriver in ett medelande om att ingen skrutt har kommit. Så idag är man mer än depp. Har iallafall bakat pepparkakor med barnen på fm och varit ute en sväng i snö yran. Nu väntas de bara på att maten ska bli färdig så man kan äta lite, bm på tisdag om ingen bebis har kommit, kanske nån som vill ta en fika då? Runt 10.30 bara att höra av sig via mobilen. Kram och hej
    skulle gärna ta en fika men jag har hämtningar av  barn kl 11 och 13.då blir det en novemberbebbe.det är väll första gången du går över tiden?men om du har fikat hos er så kommer jag gärna över.

fy vad dålig simhallen har blivit.svinkallt både i luften och i alla bassängerna*arg*både töserna skakade och var lila om munnarna pga det kalla vattnet.inte ens bubbelpolen hade varmt vatten.förr var det både varmt i luften och vattnet i simhallen.tom stora sonen gav upp efter 1 1/2 timme.

vad ska ni hitta på i helgen?imorrn ska vi ta det lugnt.åka förbi barnens farmors grav och så ska jag prova nya symaskinen.på söndag blir det loppisen på kupolen

har ni haft några tiggande barn ikväll?här har de inte vart ännu.men så kom vi hem för ca 30 minuter sen oxå.hoppas man slipper dem iår.är ännu väldigt sur för alla äggen som vi fick på rutorna förra året.skulle våra barn göra sådant så skulle de få gå tillbaka och be om ursäkt och tvätta fönstren!
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Vi har haft ca 15 barn som varit här o tiggt godis, de fick några godisar var. Nu hoppas jag att det inte kommer några mer för då blir jag sur för nu sover våra barn..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping