• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-31 19:48:22 följande:
    skulle gärna ta en fika men jag har hämtningar av  barn kl 11 och 13.då blir det en novemberbebbe.det är väll första gången du går över tiden?men om du har fikat hos er så kommer jag gärna över.fy vad dålig simhallen har blivit.svinkallt både i luften och i alla bassängerna*arg*både töserna skakade och var lila om munnarna pga det kalla vattnet.inte ens bubbelpolen hade varmt vatten.förr var det både varmt i luften och vattnet i simhallen.tom stora sonen gav upp efter 1 1/2 timme.vad ska ni hitta på i helgen?imorrn ska vi ta det lugnt.åka förbi barnens farmors grav och så ska jag prova nya symaskinen.på söndag blir det loppisen på kupolenhar ni haft några tiggande barn ikväll?här har de inte vart ännu.men så kom vi hem för ca 30 minuter sen oxå.hoppas man slipper dem iår.är ännu väldigt sur för alla äggen som vi fick på rutorna förra året.skulle våra barn göra sådant så skulle de få gå tillbaka och be om ursäkt och tvätta fönstren!
    Jag som hade köpt på mig massor med godi,s har inte sett till en jävla unge på hela kvällen och då vart ändå glassbilen här utanför för ett par timmar sedan.. men ingen unge då heller.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mammatill4a

Familjetrollet: Japp första gången jag går över tiden, men har ju sluppit komplikationer denna gång, så det är la därför och sen hade jag ju de på känn oxå då alla vänner och bekanta gått över tiden detta år oxå, så kanske är nåt som hänger i luften. Fikat tar jag nog på stan då barnen är på dagis till 14 om de inte blivit bebis innan. I helgen vet jag inte vad som händer, byte till vinterdäck och besök gravar blir de nog. Men när och hur de får tiden avissa:)

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-31 19:59:08 följande:
    Jag som hade köpt på mig massor med godi,s har inte sett till en jävla unge på hela kvällen och då vart ändå glassbilen här utanför för ett par timmar sedan.. men ingen unge då heller.
    då blir det en massa godis till er istället.vi har inte köpt nått godis.om en timme låser porten så man får hoppas att ingen kommer.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-31 19:53:39 följande:
    Vi har haft ca 15 barn som varit här o tiggt godis, de fick några godisar var. Nu hoppas jag att det inte kommer några mer för då blir jag sur för nu sover våra barn..

oj vad många

nä nu ska jag se på IDOL

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-10-31 20:01:12 följande:
    oj vad många nä nu ska jag se på IDOL
    Ja, det är bara barnfamiljer som bor här, så det var väl typ de närmsta barnen som kom..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-31 19:59:22 följande:
    Familjetrollet: Japp första gången jag går över tiden, men har ju sluppit komplikationer denna gång, så det är la därför och sen hade jag ju de på känn oxå då alla vänner och bekanta gått över tiden detta år oxå, så kanske är nåt som hänger i luften. Fikat tar jag nog på stan då barnen är på dagis till 14 om de inte blivit bebis innan. I helgen vet jag inte vad som händer, byte till vinterdäck och besök gravar blir de nog. Men när och hur de får tiden avissa:)
    Exakt. Du får ju vara glad för det. Och det är ju bara en dag över tiden än så länge. Tror nog det blir bebis i helgen

Vi ska också byta till vinterdäck i helgen, känns som att det är lika bra att få det gjort!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-31 20:02:47 följande:
    Ja, det är bara barnfamiljer som bor här, så det var väl typ de närmsta barnen som kom..
    det är många barn här i området oxå.det kom inga ungar ikväll.
    JePaLuLi skrev 2008-10-31 21:45:06 följande:
    Exakt. Du får ju vara glad för det. Och det är ju bara en dag över tiden än så länge. Tror nog det blir bebis i helgen Vi ska också byta till vinterdäck i helgen, känns som att det är lika bra att få det gjort!
    ja det är nog dags att byta vinterdäck de närmsta dagarna
    Mammatill4a skrev 2008-10-31 19:59:22 följande:

du har haft en jättebra graviditet och snabbt har den gått oxå.jag minns att du var så orolig för komplikationer.men istället fick du en jättebra graviditet villket är bra.maken började prata om bebbemage igår när vi såg en gravid på MAX.men han sa att han är för gammal och jag sa att jag är för gammal.och det stämmer ju oxå.hade man inte genomgått ett helvete med ett MA och vi var yngre så skulle man  nog skaffat barn nr 5.

hoppas det kom några till fikat idag.synd att man sov så länge.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

LoVm: Jisses va många. Här kom de inga ikväll, men på em kom dom som var till oss igår.. Skrikandes

Jenny O Patrik: Trevligt att ses idag...

I helgen blir de till att fira Marko som fyller på måndag.. Har just fått klart tårtorna. Ni som bor i graflunds kanske alla fick På G tidningen och där var det en döskalle tårta. Såna gjorde vi två st. Nu ska ja försöka slå in sista paketet och sen blir de blåsa upp ballongerna. O sen absolut sussa.. Folket kommer kl 12 imorron..

Söndan får vi se va det bjudes på. Men Grannen och vännen Lina fyller då, så hon tänkte ha liten bjudning. blir nog skojj. Går nog lika fort denna helg som alla andra.

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

Någon spelar jättehög musik klockan 07:38. Mycket konstigt.. Får mig att fundera. Morgonpigg städare? Övervintrad efterfestare? En katt som gått på en knapp och tryckt på musiken?

Många tankar i den morgonpigges lite sega huvud.

• Mammatill4a

Jennyopatrik:tack vännen vad du är go. Får hallå tummarna för de:) men olivia är ju glad iallafall slipper hon ju fylla sj i november. Inatt har de varit liv på skrutt och nu hickar den för fullt he he marayah: gratta marko på namnsdagen idag, hoppas ni får en trevlig helg familjetrollet: hi hi den kommer när den kommer, ut kommer de ju alltid ha ha

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • malingo
    thelifesaviour skrev 2008-11-01 07:39:33 följande:
    Någon spelar jättehög musik klockan 07:38. Mycket konstigt.. Får mig att fundera. Morgonpigg städare? Övervintrad efterfestare? En katt som gått på en knapp och tryckt på musiken? Många tankar i den morgonpigges lite sega huvud.
    Jag lyssna ofta på hög musik och är morgonpigg....

Kanske e en efterfest som inte slutat än hihi...
Svar på tråden VI från Linköping