• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Här är man uppe med tuppen trots att det är helg..vi håller på o städar nu det sista, sen ska vi äta frukost o sen iväg på kalas till en kompis som fyller år. Efter det så kommer mina föräldrar o min bror hit, de ska äta middag här o umgås o sova här tills imorgon o då ska vi till busfabriken innan de åker hem..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi

Marayah: Detsamma! Det får vi göra om snart

Mammatill4a: Ja, bebben kommer när den kommer! Men snart har du ditt underverk i famnen och då kommer det vara värt allt och lite till. Hoppas allt är bra med dig coh familjen!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Här vaknar vi av en Marko som säger att han har ont i magen och vill kräkas. Så de blir no kanske inte nått kalas idag.. Än har de inte kommit nått, men han e väldigt trött och ligger o kikar på tv i sitt rum nu..

Marko 031103, Filip 080621
  • Mandarin

Vilken tid är loppisen på söndag?

• JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-11-01 09:55:07 följande:
    Här vaknar vi av en Marko som säger att han har ont i magen och vill kräkas. Så de blir no kanske inte nått kalas idag.. Än har de inte kommit nått, men han e väldigt trött och ligger o kikar på tv i sitt rum nu..
    Usch då, det låter inte alls kul
    Hoppas han piggnar på sig snart!
  • Mammatill4a

Jennyopatrik: så sant så, jo allt är bara bra här ute och sätter på vinterdäcken nu, el ja snart behövdes pumpas först. Men snart är de på och då är man säker om man skulle behöva åka iväg på natten. Hoppas allt är bra med er oxå .

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-11-01 11:17:46 följande:
    Jennyopatrik: så sant så, jo allt är bara bra här ute och sätter på vinterdäcken nu, el ja snart behövdes pumpas först. Men snart är de på och då är man säker om man skulle behöva åka iväg på natten. Hoppas allt är bra med er oxå .
    Ja, det känns säkrast att ha det fixat!
    Vi ska ut till svärmor och få på våra också. Det brukar faktiskt vara jag som sköter däckbytet, men det blir lite svårt i år
    Allt är bara bra, har jäkligt ont, men det är väl bara att stå ut antar jag. Ska ta ett bad nu så får vi se om det lugnar sig.
  • dinana
    USch då... går ju magsjuka på dagis...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-11-01 13:00:17 följande:
    ush

det vill man inte ha.
    hoppas han mår bättre nu.du får gratta honom från oss till både namnsdagen och att han fyller år
    Mandarin skrev 2008-11-01 10:22:53 följande:
    Vilken tid är loppisen på söndag?

kl 10.vi har gångavstånd men jag ska se om maken kan skjutsa oss för det är ju så kallt ute numera.

hoppas alla har haft det bra idag.här har vi vart ute en sväng.sen ska det städas och tvättas igen*suck*

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

Ja de gör juh de.. Han mår nu liiiten aning bättre men är fortfarande hängig. Hopas inte Filip får nått bara... Var juh tur i oturen att vi skulle ge Marko födelsedagspresenten idag, för han har juh nått att göra då. Köpt nintendi wii...

dinana skrev 2008-11-01 13:00:17 följande:
    Marko tackar för grattulationer..
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping