• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Marayah skrev 2008-11-01 14:32:23 följande:
    Ja de gör juh de.. Han mår nu liiiten aning bättre men är fortfarande hängig. Hopas inte Filip får nått bara... Var juh tur i oturen att vi skulle ge Marko födelsedagspresenten idag, för han har juh nått att göra då. Köpt nintendi wii...Marko tackar för grattulationer..
    ahm vad skojigt.. det skaffade vi oss förra året.. det är skit skoj.. fast jag insåg nu att dte var nog ett par månader sedan vi spelade sist.. så man kanske skall dra fram det igen och tävla lite bowling och tennis med sambon. Molly är lite för liten ännu.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mandarin
    Familjetrollet skrev 2008-11-01 14:23:47 följande:
    kl 10.vi har gångavstånd men jag ska se om maken kan skjutsa oss för det är ju så kallt ute numera.hoppas alla har haft det bra idag.här har vi vart ute en sväng.sen ska det städas och tvättas igen*suck*
    Ok, då kanske vi syns
  • thelifesaviour

Nu har vi varit på rundvandring och information på Stolplyckan, helt underbart!
    Varför finns det inte fler kollektivhus i Sverige? Eller i Linköpings för den delen!

• Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-01 16:47:56 följande:
    Ok, då kanske vi syns
    ja det kanske vi gör.ska var där  när de öppnar.det bästa brukar ju finnas då.

här är man helt utslagen.när vi såg på film förut så somnade jag.så det blev bara gubben o barnen som såg färdigt filmen.veckan efter mensen är hopplöst för då är jag helt slut och är jättetrött
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-11-01 14:32:23 följande:
    Ja de gör juh de.. Han mår nu liiiten aning bättre men är fortfarande hängig. Hopas inte Filip får nått bara... Var juh tur i oturen att vi skulle ge Marko födelsedagspresenten idag, för han har juh nått att göra då. Köpt nintendi wii... Marko tackar för grattulationer..
    Åh då är han väl nöjd förstår jag
    Vi har också wii och det är ju jätteskoj! Särskilt Mario Kart
    Fast sambon sitter mest framför sitt Xbox 360 och det tycker inte jag är lika skoj...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-11-01 18:30:26 följande:
    Åh då är han väl nöjd förstår jag Vi har också wii och det är ju jätteskoj! Särskilt Mario Kart Fast sambon sitter mest framför sitt Xbox 360 och det tycker inte jag är lika skoj...
    Här är det bara Nintendo som gäller.. allting annat har ratats av min sambo =) Favoriten till Wii har nog ändå varit Zelda, så lång tid som vi spenderat med det har jag knappt spenderat med något annat i mitt liv. Satt dag och natt med det.. vi hann inte ens med att äta mat då =) Tur att Molly bara var en liten bebis då och sov bort det mesta.
  • Marayah

Ahaa, har ni mariokart om e till wii eller spelar ni gamecube spel?? O om ni har de till wii, kör ni med ratten som finns? Funderar på något sånt i julklapp typ till Marko, men de e rätt så dyrt.

JePaLuLi skrev 2008-11-01 18:30:26 följande:
    Åh då är han väl nöjd förstår jag Vi har också wii och det är ju jätteskoj! Särskilt Mario Kart Fast sambon sitter mest framför sitt Xbox 360 och det tycker inte jag är lika skoj...
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-01 18:50:02 följande:
    Här är det bara Nintendo som gäller.. allting annat har ratats av min sambo =) Favoriten till Wii har nog ändå varit Zelda, så lång tid som vi spenderat med det har jag knappt spenderat med något annat i mitt liv. Satt dag och natt med det.. vi hann inte ens med att äta mat då =) Tur att Molly bara var en liten bebis då och sov bort det mesta.
    Nä, fy för såna tråkiga spel. Såna gillar inte vi alls Det ska vara lite fart och action
    Marayah skrev 2008-11-01 19:36:34 följande:
    Ahaa, har ni mariokart om e till wii eller spelar ni gamecube spel?? O om ni har de till wii, kör ni med ratten som finns? Funderar på något sånt i julklapp typ till Marko, men de e rätt så dyrt.
    Vi har det till wii och kör med rattar. Det är lite enklare, tycker jag i alla fall. Ni kan ju låna vårat om ni vill så ser ni ifall han tycker att det är kul och värt att köpa i julklapp.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Det låter fin fint de.

JePaLuLi skrev 2008-11-01 19:42:25 följande:
    Vi har det till wii och kör med rattar. Det är lite enklare, tycker jag i alla fall. Ni kan ju låna vårat om ni vill så ser ni ifall han tycker att det är kul och värt att köpa i julklapp.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-11-01 19:36:34 följande:
    Ratten ingår väl i spelet när man köper det.
Svar på tråden VI från Linköping