• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-11-10 12:21:43 följande:
    hejsan, verkar tyvär inte bli nåt party den 15'e , har inte fått tag in nån som kan hålla i det så det verkar tyvär bli uppskjutet, har mailat ett par bolag men nästan alla var fullbokade nu fram till jul, får väl hålla kontakten med dom o se vad som händer... ledsen för det, hade vart skoj att hitta nå något..Hoppas alla har det bra annars i mörkret o kylan, själv håller man på att gå under av trötthet, jobbar för mycket o sover för lite...
    Det var ju trist, men så är det ibland. Kanske kan få ihop ett datum innan jul, eller gick det inte?
    Annars kan vi ta en utekväll ändå, vi som vill. OM det är nån mer än jag som vill förstås
    Jag vill jättegärna hitta på nåt o komma iväg.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 12:47:44 följande:
    Det var ju trist, men så är det ibland. Kanske kan få ihop ett datum innan jul, eller gick det inte? Annars kan vi ta en utekväll ändå, vi som vill. OM det är nån mer än jag som vill förstås Jag vill jättegärna hitta på nåt o komma iväg.
    kankanske finnas en lucka, men sen blir ju problemet om datumen inte stämmer överens med så som jag jobbar med... suger på alla sätt att jobba alla helger...
    men som sagt en vanlig utekväll är inte fel det heller...
  • dinana

Tråkigt att den inte gick den 15e. Jag skall eventuellt ut den 22e med en kompis.. men vet inte riktigt vart vi skall. Hon skall ha inflyttningsparty då och det blir antagligen utgång efteråt. Men så är hon ju student så man vet ju aldrig vart de vill gå.

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 24 dagar till UL
    Firstandhappy skrev 2008-11-10 12:52:54 följande:
    kankanske finnas en lucka, men sen blir ju problemet om datumen inte stämmer överens med så som jag jobbar med... suger på alla sätt att jobba alla helger...men som sagt en vanlig utekväll är inte fel det heller...
    Men om vi kanske kan få ihop en vanlig utekväll bara nu innan jul o sen efter jul ett sexparty Nån som vill ut o se på folk med mig o bara ha kul?
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 13:05:23 följande:
    Men om vi kanske kan få ihop en vanlig utekväll bara nu innan jul o sen efter jul ett sexparty Nån som vill ut o se på folk med mig o bara ha kul?
    titta på folk är alltid skoj..
  • Marayah

Tack.  Kommer upp fler  när ja fått fler från grannen.

Skorpan08 skrev 2008-11-10 09:39:41 följande:
    Marayha: Vilka fina bilder. Kul att dopet gick bra!Här är man förkyld för första gången på 10 år tror jag. Verkar som om Elin är gå g att bli det med.
    tack så mkt..
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-10 12:09:05 följande:
    Marayah: Jättefina bilder och vad snygg du är i håret Nathalie är äntligen på bättringsvägen, men nu har Peter blivit förkyld igen så får hoppas det går bättre denna gång. Idag har vi varit till sjukhuset...har fått den underbara sprutan igen.. Nu ligger snuttan och sover firade ni era pappor igår?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Jag skulle gärna komma ut lite..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 13:05:23 följande:
    Marko 031103, Filip 080621
    Firstandhappy skrev 2008-11-10 14:00:55 följande:
    titta på folk är alltid skoj..
    Marayah skrev 2008-11-10 14:22:27 följande:
    Jag skulle gärna komma ut lite..
    Vad kul, då kanske vi kan ta en utekväll snart istället
    Vi kan vara här innan om alla vill ta sig hit vill säga, barnen kan vara på övervåningen med sambon o sen sover ju de ganska tidigt. Men om nån annan erbjuder sig så går det oxå bra

Jag funderade lite på om det är nån som vill ta en fika på eftermiddagen/kvällen nån dag denna vecka? Tänkte att då kan jag lämna barnen hemma med sambon o få komma iväg lite själv o bara få sitta o mysa o fika lite

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 14:37:54 följande:
    Jag funderade lite på om det är nån som vill ta en fika på eftermiddagen/kvällen nån dag denna vecka? Tänkte att då kan jag lämna barnen hemma med sambon o få komma iväg lite själv o bara få sitta o mysa o fika lite
    jag fikar gärna sent, fast jag har ju förvisso alltid william på kvällarna efetrsom dani jobbar till 21..
Svar på tråden VI från Linköping