• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-11-09 20:17:25 följande:
    Nu ligger de några bilder under Filips dop som ni kan kika på.
    Jättefina bilder
    Vilken kyrka var ni i?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Fint! Mysigt med dop! Gick allt bra?
  • Familjetrollet
    då kikar jag in.vart hade ni dopet?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

Dopet gick KANON!!! Vi var i Åtvidabergs gamla kyrka. Den e såå mysig.. Och när de var på eftermiddan så gjorde juh alla tända ljus sig så fint.. Kyrkan här i skägget kom inte på tal när vi först såg den, ser juh ut som en aula typ. Jätte trist. Men det vart jätte bra allt, o även Marko var duktiga killen.. Han fick hälla upp vattnen och tända sitt dopljus.. Det kom ungefär 50 pers med barnen inräknat.

Nej nu ska jag ta o fixa upp lite tavlor i Filips nya rum. Har bytt data rummet mot Filips rum, och satt upp en jätte söt nalle bård, för dom tapeterna inne i de rummet var mycket finare mot för dom andra som de var MASSVIS med hål i...

Hoppas att ni får en fin dag!! Vart har alla tagit vägen????

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Hej hej, allt gick fint igår... jag var för skraj för att säga något men vi blev avslöjade till slut i alla fall av svärmor som tyckte jag hade lite mycket kläder på mig... så då berättade vi hade en liten på väg och de blev ju så klart jätteglada... *puh*

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 26 dagar till UL
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-11-10 09:20:35 följande:
    Hej hej, allt gick fint igår... jag var för skraj för att säga något men vi blev avslöjade till slut i alla fall av svärmor som tyckte jag hade lite mycket kläder på mig... så då berättade vi hade en liten på väg och de blev ju så klart jätteglada... *puh*
    Skönt! :)
  • Skorpan08

Marayha: Vilka fina bilder. Kul att dopet gick bra!

Här är man förkyld för första gången på 10 år tror jag. Verkar som om Elin är gå g att bli det med.

• dinana

Nu kan man äntligen andas ut lite.. känns lite som man har kommit till en milstolpe. Det trista är ju att när vi var gravida först så berättade vi ju för typ alla och den gick det ju som det gick tre veckor senare... och det var ju grymt jobbigt.. men ändå skönt att man fick så mycket stöd. Så nu är man ju jävligt feg... men men... det såg ju bra ut på VULet. Men man går ju som sagt aldrig säker. Det är ju i vecka 10 som det är störst risk för missfall.. så, gaaah... nu är man i vecka 9+4

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 26 dagar till UL
  • Guardian Angel 07

Marayah: Jättefina bilder och vad snygg du är i håret

Nathalie är äntligen på bättringsvägen, men nu har Peter blivit förkyld igen så får hoppas det går bättre denna gång.

Idag har vi varit till sjukhuset...har fått den underbara sprutan igen..

Nu ligger snuttan och sover firade ni era pappor igår?

• Firstandhappy

hejsan, verkar tyvär inte bli nåt party den 15'e , har inte fått tag in nån som kan hålla i det så det verkar tyvär bli uppskjutet, har mailat ett par bolag men nästan alla var fullbokade nu fram till jul, får väl hålla kontakten med dom o se vad som händer... ledsen för det, hade vart skoj att hitta nå något..

Hoppas alla har det bra annars i mörkret o kylan, själv håller man på att gå under av trötthet, jobbar för mycket o sover för lite...

Svar på tråden VI från Linköping