• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    Marayah skrev 2008-11-08 22:34:02 följande:
    Tack för alla lyckönskningar... Gick super fint i kyrkan och allt. Men nu e man väldigt slut... Har fortfarande massa främmande kvar.. Kommer väl att lägga upp lite bilder imorgon när man har ork att lägga över från kameran.. Hoppas att ni haft en fin dag, det har jag...
    Ser fram emot bilder! :)
    Bra att dopet var fint.
  • Familjetrollet

gog morgon

hoppas alla har det bra.här har man sytt för fullt.idag ska det städas,tvättas och sys ännu mera

Fru T hoppas du mår bättre nu.

vad ska ni andra hitta på idag?

Leo och vincents mamma

jag skulle gärna fika...men jag har fullt upp om dagarna.kan ju bara fika efter kl 16 eller nån helg.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana

Hallå! Här vart man uppe med tuppen. Vi har fixat med vinterdäcken, skall strax åka iväg en snabbis till Biltema och köpa olja, sen bär det av till tjocka släkten i Kisa och Rimforsa. Är ju fars dag idag så vi får väl se vad vi hittar på för något för Rickard. Skall ta och berätta för svärmor idag att vi väntar tillökning också.. och fy så nervös jag är... men hoppas att de blir glada (antagligen inte). De vart ju inte direkt glada de två andra gångerna vi berättade att vi vart gravida... så varför skulle de bli glada nu liksom.. Jaja.. Jag har min BEBIS-tröja på mig.. så nu fasen!

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 26 dagar till UL
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-09 10:34:06 följande:
    Hallå! Här vart man uppe med tuppen. Vi har fixat med vinterdäcken, skall strax åka iväg en snabbis till Biltema och köpa olja, sen bär det av till tjocka släkten i Kisa och Rimforsa. Är ju fars dag idag så vi får väl se vad vi hittar på för något för Rickard. Skall ta och berätta för svärmor idag att vi väntar tillökning också.. och fy så nervös jag är... men hoppas att de blir glada (antagligen inte). De vart ju inte direkt glada de två andra gångerna vi berättade att vi vart gravida... så varför skulle de bli glada nu liksom.. Jaja.. Jag har min BEBIS-tröja på mig.. så nu fasen!
    Oj, då får vi hoppas att de blir glada nu då! Låter ju märkligt om de inte skulle bli det... Lycka till!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    då håller jag tummarna att de blir glada.vet hur det ärt när släkten inte blir glad när man väntar barn.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour
    Hoppas det går bra för er! :)
  • Leos och Vincents mamma
    Hoppas det går bra! Varför skulle de inte bli det? O varför har de inte blivit glada förut?

Nu har sambon blivit firad på morgonen, med en present från barnen o en teckning som Leo ritat. Han fick en tröja som det står Världens bästa pappa på.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-09 11:13:52 följande:

Hoppas det går bra! Varför skulle de inte bli det? O varför har de inte blivit glada förut? Nu har sambon blivit firad på morgonen, med en present från barnen o en teckning som Leo ritat. Han fick en tröja som det står Världens bästa pappa på.
    Vilken fin present. :)
    Jag kissade på sticka i hopp om att få ett tidigt plus idag på fars dag. Men det var en ren chansning med tanke på att jag bara är på BIM-5. :)
  • Leos och Vincents mamma

Just det, jag ska göra en tårta sen oxå..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Nu ligger de några bilder under Filips dop som ni kan kika på.

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping