• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Nu ligger det ute en film i videogalleriet, på Vincent när han är ute o går. Så varsågoda att gå in o kika om ni vill

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2008-11-07 11:27:10 följande:
    hahahaha vet hur det är, här är det dock jag som har kollen efersom det bara är jag som kör bilen, kollar på ett test och börjar nog mer luta åt Maxi Cosi Mobi
    Vi har Maxi Cosi Mobi. Vi är super nöjda med den! I vår bil blir det gott om benutrymme och den är lättmonterad. Men alla stolar är ju olika i olika bilar.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-11-07 17:24:58 följande:
    Hittade du några fina tapeter??? Snart dags att klä på sonen o hämta mannen på jobbet o åka o köpa stol...
    Vi hittade finfinfina tapeter! Är så nöjd.
    Kommer bli underbart bra helt enkelt.
  • Leos och Vincents mamma

Nu har vi sett filmen Mamma Mia o såå himla bra den var!! Har gråtit o skrattat igenom hela filmen.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-07 23:41:33 följande:

Nu har vi sett filmen Mamma Mia o såå himla bra den var!! Har gråtit o skrattat igenom hela filmen.
    Åh, vad roligt!
    Jag och mamma och moster har tänkt jättelänge att vi ska gå och se den nu. Måste tjata lite på dem tror jag. :)
  • Maria84
     Visst är den bra! Hade kunnat se om den direkt efter första gången
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy

jag är nog den enda som verkligen inte vill se den filmen, ville inte se musikalen eller lyssna på skivan heller, vet inte vad det är??

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-11-08 08:38:10 följande:
    jag är nog den enda som verkligen inte vill se den filmen, ville inte se musikalen eller lyssna på skivan heller, vet inte vad det är??
    Det är att du är lite tokig. :)
  • JePaLuLi
    Jag såg den häromdagen. Den är såå härlig! En riktig tjejfilm! Sambon frågade om jag tyckte att jag skulle se den, men jag tror inte att han skulle uppskatta den på samma sätt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Maria84

Hm undrar vad man ska hitta på idag.. Städa förmodligen, slå in paket och så ska vi nog baka en kaka tror jag. Känner enbart för att sitta still och ta det lugnt men det blir ju inte mycket gjort då inte.
    Sambon kommer inte hem förrän vid 5 idag, står på julhantverksmarknad och säljer brasved tillsammans med min pappa.
    Så det är jag och ungarna idag med.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
Svar på tråden VI från Linköping