• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

blir det inge sexparty den 15e ?

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 26 dagar till UL
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-11-08 16:31:02 följande:
    blir det inge sexparty den 15e ?
    Jag vet inte, jag skulle jättegärna vilja då, men jag tror inte att det finns nån som kan hålla i det då, om inte Ewa har fått tag på nån annan.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-08 16:32:55 följande:
    Jag vet inte, jag skulle jättegärna vilja då, men jag tror inte att det finns nån som kan hålla i det då, om inte Ewa har fått tag på nån annan.
    Humm, okej, jag hade ju sett fram emot det annars.. =) Fast blir ju inte så mycket sexande nu förtiden... men tänkte mest för sambons del.. kanske hade funnits något kul åt honom...

Tittade på Scrubs igår och där drömde Turk om att Elliott red honom.. och hon hade någon sjuksysterkostym på sig som killen tyckte jag skulle ha... undrar vart man kan hitta sådant i min storlek =/
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-08 16:36:52 följande:
    Humm, okej, jag hade ju sett fram emot det annars.. =) Fast blir ju inte så mycket sexande nu förtiden... men tänkte mest för sambons del.. kanske hade funnits något kul åt honom...Tittade på Scrubs igår och där drömde Turk om att Elliott red honom.. och hon hade någon sjuksysterkostym på sig som killen tyckte jag skulle ha... undrar vart man kan hitta sådant i min storlek =/
    Finns det ingen sexshop här i stan? I Eskilstuna fanns det två stycken och där kunde man hitta såna dräkter Annars borde det finnas på nätet.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-11-08 16:38:51 följande:
    Finns det ingen sexshop här i stan? I Eskilstuna fanns det två stycken och där kunde man hitta såna dräkter Annars borde det finnas på nätet.
    Haha, finns ju alltid Tradera annars =) Fast sambon tror inte de passar min stora mage...
  • dinana

Annars vart ju den här lite kul!

http://images.tradera.com/393/72152393_1.jpg

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-08 16:45:17 följande:
    Annars vart ju den här lite kul!
    Hehe, ja då slipper du ju tänka på magen iaf
    Men du ska ju inte ha bebismage för alltid så hittar du nån på tadera så är det väl bara att buda
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

Det finns ju en "sexshop" här, Lustgården. De kanske anordnar sådana?

• Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-11-08 16:36:52 följande:
    Humm, okej, jag hade ju sett fram emot det annars.. =) Fast blir ju inte så mycket sexande nu förtiden... men tänkte mest för sambons del.. kanske hade funnits något kul åt honom...Tittade på Scrubs igår och där drömde Turk om att Elliott red honom.. och hon hade någon sjuksysterkostym på sig som killen tyckte jag skulle ha... undrar vart man kan hitta sådant i min storlek =/
    Har oxå sett fram emot det o sambon har tackat nej till jobb den dagen. Men vi får se vad Ewa säger först Det är ju hon som bestämmer eftersom hon ska ha det
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Tack för alla lyckönskningar... Gick super fint i kyrkan och allt. Men nu e man väldigt slut... Har fortfarande massa främmande kvar.. Kommer väl att lägga upp lite bilder imorgon när man har ork att lägga över från kameran.. Hoppas att ni haft en fin dag, det har jag...

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping