• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Jag kan nästan alltid fika, tyvärr säger jag som Ewa... ekonomin är inte på topp just nu. Men några småkronor kan man ju alltid lägga undan =)

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 24 dagar till UL
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-11-11 08:53:22 följande:
    pratade om att vi skulle fika idag efter 17 om du kan då??
    jag kan ev beroende på vart det är.vet nån hur länge presbyrån är öppen i stan?måste kunna köpa bussbiljett hem om det blir fika på stan
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-11-11 08:56:36 följande:
    Jag kan nästan alltid fika, tyvärr säger jag som Ewa... ekonomin är inte på topp just nu. Men några småkronor kan man ju alltid lägga undan =)
    ja här är man nästan helt pank.ett par miljoner skulle inte sitta helt felSkrattande

vad ska ni hitta på idag?här ska man sy för fullt
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 22:30:06 följande:

Jag vet inte riktigt när sambon slutar imorgon, han brukar flexa lite, men antagligen slutar han 16.30, ska fråga honom snart. Så jag skulle kunna träffas på stan vid 17. För då möter jag sambon på stan o lämnar barnen till honom.
    Jag häömtar Linus på dagis vid 17 och kommer direkt ner på stan isf

Om jag inte sagt något här inne sen så uppskattar jag om någon kan skicka ett sms om vart vi ses
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2008-11-11 09:02:03 följande:
    ja här är man nästan helt pank.ett par miljoner skulle inte sitta helt fel vad ska ni hitta på idag?här ska man sy för fullt
    Ja, vart tror ni vi kan hitta några miljoner? :)
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 09:04:31 följande:
    Ja, vart tror ni vi kan hitta några miljoner? :)
    bra frågaSkrattande

vart ska fikat vara?
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-11 09:02:03 följande:
    ja här är man nästan helt pank.ett par miljoner skulle inte sitta helt fel vad ska ni hitta på idag?här ska man sy för fullt
    skall skriva mitt CV klart är tanken... men jag vete katten vad jag skall skriva för något... börjar bli desperat..

Du, min symaskin pajade i helgen och jag har ett par byxor som behöver sys upp... tror du att du skulle kunna fixa det som har ny symaskin och allt.... Man skulle kanske kunna sy upp dem för hand, men det blir väl ändå bäst om man gör det på maskin. Det är ett par svarta finmammabyxor...
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 24 dagar till UL
  • Mandarin

Ville bara seja att min lilla skutta gick sina första steg nu för ett par dagar sedan. Första gången 3 steg och lite senare ett par till.

• thelifesaviour
    Mandarin skrev 2008-11-11 09:28:23 följande:
    Ville bara seja att min lilla skutta gick sina första steg nu för ett par dagar sedan. Första gången 3 steg och lite senare ett par till.
    Vad roligt! :D
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2008-11-11 09:28:23 följande:
    ooh vad gulligt.hur gammal  är hon?
    dinana skrev 2008-11-11 09:17:35 följande:
    skall skriva mitt CV klart är tanken... men jag vete katten vad jag skall skriva för något... börjar bli desperat..Du, min symaskin pajade i helgen och jag har ett par byxor som behöver sys upp... tror du att du skulle kunna fixa det som har ny symaskin och allt.... Man skulle kanske kunna sy upp dem för hand, men det blir väl ändå bäst om man gör det på maskin. Det är ett par svarta finmammabyxor...

det ska jag kunna sy.bara du vet hur mycket de ska sys upp

ja cv är 100 år sedan man skrev.alla papper och år som man ska minnas är inte lätt.mitt cv skulle vara det tristaste som finns

Svar på tråden VI från Linköping