• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-11 09:34:36 följande:
    det ska jag kunna sy.bara du vet hur mycket de ska sys upp ja cv är 100 år sedan man skrev.alla papper och år som man ska minnas är inte lätt.mitt cv skulle vara det tristaste som finns
    haha, ja fy tusan... mitt CV är rätt tomt för tillfället... kul å skriva ner grundskolan och sådant ointressant... vem bryr sig liksom.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 24 dagar till UL
  • dinana
    Mandarin skrev 2008-11-11 09:28:23 följande:
    Ville bara seja att min lilla skutta gick sina första steg nu för ett par dagar sedan. Första gången 3 steg och lite senare ett par till.
    Oj va kul... dottern gick nog först vid 14 månader.. men hon tog nog några steg strax innan dess... men så är hon inte så snabb med nya saker.. så wow!
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 24 dagar till UL
  • dinana
    Mandarin skrev 2008-11-11 09:53:07 följande:
    Hon fyller 10 månader den 13de.
    Då är hon allt tidig =) Fast det brukar ju vara så när man har äldre syskon som man skall springa efter...
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 23 dagar till UL
  • Firstandhappy
    wille är oxå på G att ta några stapplande små steg, går oftast inget bra alls, men guuuud va söta de är när de försöker..
  • Familjetrollet
    okej.har dåligt minne.
    dinana skrev 2008-11-11 09:45:44 följande:
    haha, ja fy tusan... mitt CV är rätt tomt för tillfället... kul å skriva ner grundskolan och sådant ointressant... vem bryr sig liksom.
    ja här har man bara gymanasie,kurser,praktiker,sommarjobb  att skriva om.min förra hadnläggare bad jag fara åt skogen då han motarbeta mig hela tiden och vägrade låta mig jobba på ett ställe som jag gillade.nä jag skulle gå jobba sök kurs i stället för att jobba några månader*arg*efter jobbkursen fick idioten för sig att jag skulle gå en annan jobbkurs utan ersättning och skicka minst 50 jobbsökningar i månaden.

jag sa med villka pengar då?utan inkomst kan man inte skicka brev.han menade att det kunde man och tågbusskort skulle jag oxå köpa för NOLL kronor för jag skulle söka jobb i hela länet.

han tog ingen hänsyn till att man inte kunde jobba heltid och pendla.till slut mådde jag skit och bad handläggaren fara åt skogen!hade det jobbigt privat och tyckte att det hade inte handläggaren med att göra
    i samma veva blev jag gravid och slapp söka jobb pga eftersom jag mådde uselt just då.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-11-11 10:28:02 följande:
    wille är oxå på G att ta några stapplande små steg, går oftast inget bra alls, men guuuud va söta de är när de försöker..
    barn är så gullliga när de lär sig något nytt och börjar prata.första bebissmilet är underbartGlad

snart är det dags att gå till tvättstugan igen.hade totalt glömt bort att man skulle tvätta 6 timmar idag.tur att man kom på det i sista stund
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-11-11 10:53:28 följande:
    barn är så gullliga när de lär sig något nytt och börjar prata.första bebissmilet är underbart snart är det dags att gå till tvättstugan igen.hade totalt glömt bort att man skulle tvätta 6 timmar idag.tur att man kom på det i sista stund
    usch o fy va trist...
  • JePaLuLi

Kikar in och berättar att jag lever i alla fall. Har väldigt kraftiga förvärkar och fruktansvärt ont just nu. Har inte sovit på två nätter... Men det är väl pinvärkar som jag hade sist, som inte gör nån nytta! Skrikandes

Marayah: Skulle vi kunna hämta spelet nån dag den här veckan?

Familjetrollet: Fy vad trist att springa till tvättstugan. Jag skulle aldrig klara mig utan tvättmaskin, särskilt inte nu när man har barn.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Mandarin skrev 2008-11-11 09:28:23 följande:
    Ville bara seja att min lilla skutta gick sina första steg nu för ett par dagar sedan. Första gången 3 steg och lite senare ett par till.
    Vad duktig hon är
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping