Mandarin skrev 2008-11-11 09:53:07 följande:
Hon fyller 10 månader den 13de.
okej.har dåligt minne.
dinana skrev 2008-11-11 09:45:44 följande:
haha, ja fy tusan... mitt CV är rätt tomt för tillfället... kul å skriva ner grundskolan och sådant ointressant... vem bryr sig liksom.
ja här har man bara gymanasie,kurser,praktiker,sommarjobb att skriva om.min förra hadnläggare bad jag fara åt skogen då han motarbeta mig hela tiden och vägrade låta mig jobba på ett ställe som jag gillade.nä jag skulle gå jobba sök kurs i stället för att jobba några månader*arg*efter jobbkursen fick idioten för sig att jag skulle gå en annan jobbkurs utan ersättning och skicka minst 50 jobbsökningar i månaden.
jag sa med villka pengar då?utan inkomst kan man inte skicka brev.han menade att det kunde man och tågbusskort skulle jag oxå köpa för NOLL kronor för jag skulle söka jobb i hela länet.
han tog ingen hänsyn till att man inte kunde jobba heltid och pendla.till slut mådde jag skit och bad handläggaren fara åt skogen!hade det jobbigt privat och tyckte att det hade inte handläggaren med att göra
i samma veva blev jag gravid och slapp söka jobb pga eftersom jag mådde uselt just då.