• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-11-10 15:27:49 följande:
    jag fikar gärna sent, fast jag har ju förvisso alltid william på kvällarna efetrsom dani jobbar till 21..
    Självklart så får man ta med barnen oxå Det är bara jag som vill komma hemifån lite själv o eftersom sambon slutar 17 senast, så kan ju han ta barnen då. Så i så fall kan jag efter 17.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 15:31:15 följande:

Självklart så får man ta med barnen oxå Det är bara jag som vill komma hemifån lite själv o eftersom sambon slutar 17 senast, så kan ju han ta barnen då. Så i så fall kan jag efter 17.
    Jag kan efter kl 17! Vore jätte skoj ju! Kan ju aldrig vara med annars
    Mizzz skrev 2008-11-10 15:37:36 följande:
    Jag kan efter kl 17! Vore jätte skoj ju! Kan ju aldrig vara med annars
    Vad kul! Vill ju träffa dig oxå! Vilken dag denna vecka passar er bäst? Jag kan istort sett varje dag då.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 15:39:02 följande:

Vad kul! Vill ju träffa dig oxå! Vilken dag denna vecka passar er bäst? Jag kan istort sett varje dag då.
    Jag kan vilken dag som helst. Fredrik är i manila så jag är ganska så ensam just nu
  • thelifesaviour

Usch vad det är mycket just nu.
    Känner mig helt tokstressad. :( Vore jätteroligt med en fika.. Ska försöka hinna med det också!

• Skorpan08

Jag får nog hoppa fika denna vecka då vi inte är så krya här. Väldigt täppt nu.

• Firstandhappy

kan alla dagar utom onsdag o fredag

Blir det för tätt inpå imorgon? Annars kanske torsdag passar bra?

• Skorpan08

För er som ville gå på loppisen påminner jag om lördag! Rystad Folkets Hus kl. 10-15. Många fina grejor till bra priser. Har även hört ryktas om att det kommer finnas ett bord med superfina handgjorda smycken.

• Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-10 19:29:43 följande:

Blir det för tätt inpå imorgon? Annars kanske torsdag passar bra?
    funkar för mig
Svar på tråden VI från Linköping