• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mizzz

Jag kommer kring 17, antagligen på andra sidan av 12:an

• Firstandhappy
    Fika iväll kl 17 på Claras....

Becka
    Lillisen
    Ewa
    Ev Sanna
  • Leos och Vincents mamma

Ska vi ses utanför Claras? Eller där inne kanske? Så slipper vi stå o frysa ute.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

kan väl ses där inne så slipper man frysa som sagt, kommer nog att komma lite olika tider men alla runt 17 iallafall..

• Leos och Vincents mamma

Det blir bra, för jag kommer komma lite innan 17.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi

Familjetrollet: Det tror jag inte. Malin får ju träffa sin bebis senast på fredag och för mig dröjer det nog liite längre.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

vem har beställt detta skitväder?jag avskyr regn

jag hoppas nog fikat.kan inte vara i stan förren runt 17:30 tidigast

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2008-11-11 14:46:47 följande:
    apropå denna tråd:www.familjeliv.se/Forum-3-21/m37831162.htmloch framförallt inlägg 212...Jag tror vi ska stavning på "Linus" till "Lee-Nuhzze", vad tycker ni?
    Haha, ja varför inte. Vi är inne på Linus till lillebror men ska kanske anamma den stavningen istället
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping