• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2008-11-11 15:26:09 följande:
    Jaså? Linus är fint tycker jag. Är bara rädd att det är FÖR likt Lucas.
    ja tycker inte det är för likt snarare att det passar bra ihop

Tack för styrkekramar! Ja som igentligen är välldigt aktiv blir sjukt frustrerad av detta
    Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma

Nu ska vi ge oss ut i regnet o ta bussen ner till stan.
    Om det är nåt så nås jag på min mobil, Ewa har numret.

Ses sen!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Linus är jättefint, men går tyvärr bort här för jag har en kusin som heter och ett kusinbarn, och min sambo har även han ett kusinbarn som heter så... så nja, man vill ju vara lite originell...  *hihi* Men Lee är lite tufft annars =)

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 23 dagar till UL
  • JePaLuLi
    Mizzz skrev 2008-11-11 15:27:53 följande:
    Jag har faktisk funderat på Lucas till nästa barn när det blir (har ju redan en Linus).. Men tänker samma sak, att det är lite för likt?Blir nog något annat Men fint är det!
    Hihi, vilken bra smak vi har

Fast jag tycker som fru T att det faktiskt låter gulligt ihop!
    Fru T skrev 2008-11-11 15:30:24 följande:
    ja tycker inte det är för likt snarare att det passar bra ihop Tack för styrkekramar! Ja som igentligen är välldigt aktiv blir sjukt frustrerad av detta
    Tack
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mizzz
    dinana skrev 2008-11-11 15:32:12 följande:
    Linus är jättefint, men går tyvärr bort här för jag har en kusin som heter och ett kusinbarn, och min sambo har även han ett kusinbarn som heter så... så nja, man vill ju vara lite originell...  *hihi* Men Lee är lite tufft annars =)
    Ja, Lee är fint, har en klasskompis som heter det!
  • dinana

Vart skulle ni fika någonstans och när? Tror inte jag orkar ge mig ut i spöregnet tyvärr annars hade jag nog också tagit mig ner.... men det är ju inte försent för vädret att ändra sig...

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 23 dagar till UL
  • Mizzz
    JePaLuLi skrev 2008-11-11 15:32:38 följande:
    Hihi, vilken bra smak vi har

Fast jag tycker som fru T att det faktiskt låter gulligt ihop!

Ja, vi får se vad det kommer till här, vi har ju inte ens bestämt oss för när vi ska skaffa fler barn..
  • Mizzz
    dinana skrev 2008-11-11 15:33:40 följande:
    Vart skulle ni fika någonstans och när? Tror inte jag orkar ge mig ut i spöregnet tyvärr annars hade jag nog också tagit mig ner.... men det är ju inte försent för vädret att ändra sig...
    Claras tror jag..
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2008-11-11 15:27:53 följande:
    Jag har faktisk funderat på Lucas till nästa barn när det blir (har ju redan en Linus).. Men tänker samma sak, att det är lite för likt? Blir nog något annat Men fint är det!
    Lukas och Linus låter ju jättefint!
  • thelifesaviour

Linus är verkligen ett jättefint namn. Men för oss går det självklart jättebort efter som att karln heter det. :)

Svar på tråden VI från Linköping