• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:35:32 följande:
    Lukas och Linus låter ju jättefint!
    Ja, ibland och ibland inte (i mitt huvud)
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:36:05 följande:
    Linus är verkligen ett jättefint namn. Men för oss går det självklart jättebort efter som att karln heter det. :)
    vadå, Linus jr.
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2008-11-11 15:38:05 följande:
    vadå, Linus jr.
    Hahaha. :D
    Vi är lite inne på Alfred, Vilgot, Jakob eller Nils. Men jag vet inte. Det där känner man nog bättre sen.
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:39:51 följande:
    Hahaha. :D Vi är lite inne på Alfred, Vilgot, Jakob eller Nils. Men jag vet inte. Det där känner man nog bättre sen.
    Alla är jättefina!

Nils vet jag tre små som heter, känns som lite inflation på det just nu. Men ändå fint!
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2008-11-11 15:41:45 följande:
    Alla är jättefina! Nils vet jag tre små som heter, känns som lite inflation på det just nu. Men ändå fint!
    Ja! Vilgot gillar vi speciellt just nu.
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:42:18 följande:
    Ja! Vilgot gillar vi speciellt just nu.
    mm, jätte fint!

Vad tycker ni om Simon?
  • thelifesaviour
    Mizzz skrev 2008-11-11 15:44:32 följande:
    mm, jätte fint! Vad tycker ni om Simon?
    Simon är ett fint namn.
    Men jag får lite dåliga vibbar av det, men det beror ju på vem man känner med det namnet. ;)
  • Mizzz
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:45:12 följande:
    Simon är ett fint namn. Men jag får lite dåliga vibbar av det, men det beror ju på vem man känner med det namnet. ;)
    Hehe, jajo.. Hade faktisk en grymt störande kille i lågstadiet som hette Simon. Men tycker nog det är fint iaf, och man kommer ju glömma bort det dåliga när det 2sitter" på nåt fint
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-11-11 15:45:12 följande:
    Simon är ett fint namn. Men jag får lite dåliga vibbar av det, men det beror ju på vem man känner med det namnet. ;)
    samma här, han en kompis vars son heter det och den ungen är ODRÄGLIG...
    Vi är väldigt inne på Liam men samtidigt blir det ju som en förkortning på William
  • Firstandhappy

Fick sluta med vissa sorters våtservetter för att kompisen använde dom på sin son o det luktade till o med odrägligt...

Svar på tråden VI från Linköping