Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 15:48:43 följande:
Angående vårdnadsbidraget så säger alla som jag vet om som sökt det, att man inte får jobba samtidigt. Det är ju lixom det som är själva grejen att man ska vara hemma med barnen för att man ska "slippa" jobba o barnen ska slippa dagis.
Ja men det där har ja med hört,men drågan är om de stämmer då de ståre skriver att man får jobba, el så är det kommunen som skrivit så galet att mna inte fattar sig på vad de skrivit.. inte vet ja
Firstandhappy skrev 2008-09-03 15:48:07 följande:
ja bara synd att verklighet o bild inte e samma, hahahaha, tur att det kan bli någon bra bild när man fixar till sig, mycket smink o dåligt ljus då jädrans blir det bra vettu..
hehehhe.jo men det e ju jag fast jag e mörk nu istället, men men. ja detblir nog jätteskönt för dom att få lite fader/son tid tillsammans, wille är oftast på strålande humör sent på kvällarna, riktigt lycklig och busig..
Skönt att han tycker om att umgås på kvällarna, hehe ja du vad smik kan göra mik

känner att ja snart måste köpa mig lite ,var hur länge sen som helst man hade så mkt, blir inte ofta man tar på sig sånt, försvann med de att man fick barn , men ska man ut på bio el nåt så är de rätt kul att han..