Firstandhappy skrev 2008-09-02 20:40:35 följande:
mannen jobbar till 22 och jag jobbar natt så vi är nattmänniskor så på så sätt är det skönt att han sover länge på morgonen, dagis vet vi inte än om vi kommer sätta wille på eftersom vi klarar oss utan det än så länge när vi jobbar så här, blir väl kanske sen när han blir äldre o för att han ska få det sociala samspelet med andra barn, funderar på att söka det där bidraget man kan få för att man inte utnyttjar den kommunala barnpassningen
Ok, ja du den har ja med funderat på att söka sen med vår lilla, hellre att få in pengar varje månad än att gå arbetslös

de är inget kul faktiskt.
dinana skrev 2008-09-03 07:43:24 följande:
ingenting här... mensvärk dock och minus på test så.. testlagrets test kanske inte funkar på mig. Kommer inte riktigt ihåg om jag använde dem när jag var gravid med Molly.. antagligen inte eftersom det var i min tradera-debut då =P. men köper inge riktgit test förräns jag är säker på att mensen inte kommer.är ju ba på bim+1 idag (några dagar hit å dit brukar den ju krångla ibland)
Fy vad tråkigt att inte få ett plus och den eviga väntan, men som sagt bara att vänta och testa om några dagar igen, ja skulle rekomendera PREG på apoteket kostar 69 om de ej hööj och jag har fått 3 fina plus på en gång när ja testat med dem tom förre BIM *Lycka till*