• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-03 16:04:19 följande:
    ja det verkar vara väldigt olika det där, tycker ju att det borde vara så men som det står i reglerna som linköping skrivigt så får tydligen föräldrarna förvärvsarbeta.
    Konstigt..vad är då meningen med bidraget? Om man jobbar så måste ju barnen vara på dagis o då kan man ju inte få bidraget..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Marayah skrev 2008-09-03 16:19:03 följande:
    Denna dag har nu susat förbi.... Har min granne på besök o hon busar med Filip, se så glad man kan vara. Så skojj nu när man får leenden när man busar till de.
    Såå söt
  • dinana

Ingen mens ännu.. och mensvärken är borta helt nu... vad tror ni?

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • JePaLuLi

dinana: Jag tror att du är gravid!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-09-03 16:28:10 följande:
    dinana: Jag tror att du är gravid!
    Hoppas att du tror rätt.. får gåshud bara jag tänker på det... tänk TÄNK om det är så! Fan vad ledsen jag blir om mensen kommer...
  • dinana

Blir det något fika torsdag el fredag? Måste fördriva tiden lite så jag inte går hemma hela dagarna å tråkar

Jag kan inte fika..ska träffa en kompis imorgon på fm, sen ska jag baka bröd på em.
    På fredag ska jag städa inför lördag

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-09-03 16:33:25 följande:
    Hoppas att du tror rätt.. får gåshud bara jag tänker på det... tänk TÄNK om det är så! Fan vad ledsen jag blir om mensen kommer...
    Det förstår jag att du blir. När ska du testa igen?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-09-03 16:40:25 följande:
    Det förstår jag att du blir. När ska du testa igen?
    På tisdag tänkte jag... är då på BIM+7 och det är ju då barnmorskan tycker att man skall testa sig första gången.. *hihi*

Var har Fru T tagit vägen? Var ett tag sen som hon skrev.

Svar på tråden VI från Linköping