Familjetrollet skrev 2008-09-03 08:54:09 följande:
huga för att gå i detta skitvä
der.själv ska man hämta sina vid 11 och 12..jisses vad mörkt det blev ute
nu.tråden ska vara mörkblå.du får ha en bra dag på stan
Hihi, de är bara att gå, bara man har bra kläder hihi...
hittade ett jätte fint tyg

Nu ska ja knalla till affären oxå ,orkar inte laga mat till mig sj..
Hoppas trådrullen passar bra till tyget

dinana skrev 2008-09-03 08:57:22 följande:
Har hört flera som har klagat på PREG. Kan tyvärr inte säga något själv, har bara använt CB när jag väl testat... vilket jag inte brukar göra förräns jag är rätt säker på att jag skall plussa.
Jag klagar inte på PREG då ja fått plus varenda gång jag testat med dem

Marayah skrev 2008-09-03 09:11:40 följande:
Gomorron.. Denna morron började inte bra, som vanligt får man gapa på en 5åring som aldrig fattar va man säger. Börjar bli riktigt trött på o tjata nu. Verkar juh inte som att de blir bättre heller vare sig man ger förbud eller sätter upp regler... Idag väckte han lillebror som vanligt fast ja sagt till tusen gånger.. Såå typiskt. Igår sov inte Filip mycket på hela dagen, o blir de så idag med så blir de inte roligt då han inte fick sova klart sin morron sovning eftersom de e då han sover som bäst.. Så idag e ja ingen snäll mamma kan ja lova... Nej nu ska ja se om ja kan försöka komma i duschen... Hoppas er dag bärjade bättre än min iaf!!!
Stackare, vet precis hur du känner, har en Liam jag och han kan han oxå och tyvärr har Olivia börjat IKKE lyssna oxå och så har man hihi en alma som säger JAHA åt allt som menas på att hon ska klara allt sj, tom att hyvla ost till mackan på morronar och kvällar och jag kan säga att hon ger sig INTE i första taget...