• Joico

BT-tråden 5

Nu är det dags för ytterligare en tråd, nummer fem i ordningen!
    De äldre finner du här:
    Tråd nr 1: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m24215764.html
    Tråd nr 2: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m27348478.html
    Tråd nr 3: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30092895.html
    Tråd nr 4: www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33039605.html

En tråd för alla BabyTravel-ägare!
    Jogger, tvillingjogger, Smart, sulkys tillbehör osv.
    Frågor, funderingar, svar, funktioner, problem, åsikter eller bara lite snack

babyhornan.jetshop.se kan man se BabyTravels olika modeller och färger! Inkl. priser

Där finns även andra vagnar & prylar som Babyproffsen säljer.
    Obs! Allt de säljer finns inte med på hemsidan

• Svar på tråden BT-tråden 5
  • MiaPiaFia
    Svar på #9
    Tack så hemskt mycket för instruktionerna, ekarny! Läste detta idag, så jag har redan hunnit till butiken för att få hjälp. Och det fel jag hade gjort var att jag inte hade tagit bort stången som man fäster liggdelen i... Så nu är allt OK!

Tack igen! Det var himla snällt.
  • Elle

Vad har ni för åkpåse till liggdelen i BT? Har funderat på om man kanske skulle ha en... men liggdelen är ju inte så stor så det får ju inte bli för trångt...

• ekarny

vi hade ingen åkpåse utan en overall på vår dotter som man kunde göra om till en påse istället för ben. En sida jag kan tipsa om är http://www.spoklingarna.com/index.php . Där syr hon efter måtten på barnvagnen. Kanske kan det vara något?

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • bebis08

Jag har fått tips om åkpåse i fleece, den är varm men tar inte så stor plats.
    Nu har vi köpt en vanlig stor fleecefilt så länge, bebis har ju inte kommit än....

♥ Triss i tjejer -93, -96, -00 & Pyret i magen BF 29/9-08 ♥ ---> www.elmida.se
  • ekarny

Av erfarenhet blir det varmare än vad man tror. Dessutom har man ju det där "locket" på liggdelen också så de ligger ganska skyddade där.

¸.?°´¯) Älskade underbara Familj (¯`°?.¸
  • Elle

Ja ni har nog kanske rätt, har köpt en fleece-overall o sen lager på lager räcker nog till att börja med =) och sen har man ju som sagt "locket" med.

• steffo trish

Oh vilken trevlig tråd Igår blev vi ägare till en begagnad Syskonjogger. 05a eller 06a, vet inte riktigt (hur ser man det?). Men hörrni, kan man tvätta tyget i maskin? Tänkte på den svarta plasten på fotstödet för det följer ju liksom med när man klär av den så att säga!

• steffo trish

Tänkte på det här med åkpåse - Babyproffsen har ju en lite mindre variant. Den tipsade hon i affären om när jag var där och klämde på Syskonjoggern! Å den liggdelen är ju rätt mycket mindre än till singelvagnen (tror jag), så den åkpåsen får det nog bli för oss om vi märker att det behövs!

• InaFia

Steffo trish - jag har tvättat tyget och det gick jätte bra med plastbiten. Hände inget med den.

• WilmersMamma

Funderar lite på en bt jobber singel åt min son på 20 månader.. verkar praktiskt att man kan fästa dit en liggkorg för eventuella syskon sen haha.. men går dne att jämföra med scooter å race å sånna vagnar? Kan man gå med den i snö? Är lite osäker på de där med ett svängbart framhjul men endå lite sugen..

Svar på tråden BT-tråden 5