Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Nu är jag glad för att första intervjun är över! Den gick jättebra! Hon är så himla trevlig och vi båda känner verkligen förtroende för henne! Det är hur lätt som helst att sitta och prata på det viset.
Nu är hälften gjort! På nåt vis vill jag inte heller att det ska ta slut... för när detta är klart och man står i officiell kö börjar den långa väntan... då kan man inte göra nånting, nu påverkar vi ju i alla fall vår situation.
Sen är jag även glad för jag räknade innan lite och vi har stått i kö i fem månader. Det är inte direkt månaderna jag är glad för då det i det stora hela är väldigt kort tid... nej, det jag är glad för är att det faktiskt gått FORT! Hoppas det fortsätter gå fort också!
Vad är det för något Hanya?
Jag är glad för att jag idag skickat mina handlingar till BFA! Nu har jag gjort min del och snart börjar min väntan på BB (om det nu inte är något fel bland alla blanketter förstås)
Hon har inte sagt något om nån speciellt metod, men visst var det en del specifika frågor.
Vet att på min kollega och hennes man jämförde de svaren efter djupintervjuerna och de fick prata kring det. Nu har inte hon och jag samma utredare, men de kanske har samma metoder här i alla fall, jag vet inte.
Hur går det för dig Hanya? Känns det bättre med era utredare nu? Bytte ni eller hur gick det?