Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Imorgon ska vi till utredaren och läsa igenom vår utredning så att den kan gå upp i nämnden. Jag är så glad att vi är på väg att ta ännu ett steg framåt i vår adoptionsprocess.
Jag hör inte alls hemma på denna tråd men om ni vill
så kan vi hålla kontakt .
Jag är en kvinna på 25 år och är adopterad från Peru
och vill gärna finnas till hands om ni undrar hur det är att vara adopterad med mera
kram och lycka till
Jag är glad för att vi fyllt i papperna för vår syskonutredning!!!
Jag är glad för att vi fick vårt sista referensbrev idag, sååå fint skrivet.
Vi har avklarat en av de "tyngre bitarna" i pappersamlandet, psykologutredningen. Som enligt psykologen var VÄLDIGT VÄLDIGT mycket krångligare och mer omfattande än till alla andra länder hon skrivit..!
Känns himla bra att ha det gjort!
Bara resten kvar... Går inte fort men väl framåt...
NÅN gång blir vi säkert färdiga med ALLA papper!
Idag är jag så glad! Våra papper har äntligen skickats till Etiopien!
Nu väntar vi BB! Hurra!
Åh vad roligt Buffy!!! Längtar så tills man själv är där....
Själv är jag glad för jag ska på min första djupintervju idag och jag är faktiskt inte alls nervös - tvärtom ska det bli kul! På tisdag är våra fyra djupintervjuer (två var) avklarade och då har vi bara tre träffar totalt kvar! Dock är de sista tre ganska utspridda så det tar ändå ett tag (till slutet på november verkar det som).