Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Så skönt! Verkade ju inte roligt där ett tag (jag veeet, ska inte prata om det i denna glada tråd
)
Jag blir glad av alla tips man kan få i de olika trådarna här! Tack för dem. Det kan gälla allt från bärsjalar/selar till leksaker mm.
Ha en trevlig helg alla!
Jag är glad för mannens andra djupintervju är klar nu. Han ringde innan och jag blir alldeles rörd av alla de fina sakerna han sa att han sagt om mig 
Jag är så glad för att AC hörde av sig idag och sa att nya bilder på vår son är på väg.
Imorgon fyller han 4 månader!
Vår lilla tjej är i farten igen. Idag ville hon fotografera och man vill ju ogärna släppa en dyr digitalkamera till henne eftersom hon bara är drygt 3 år, men hon verkar veta mer om knapparna är jag... Det slutade med följade:
"Mommie, can you move over there? Daddy sit next to mommie. OK, this is going to be a nice photo." Click.
"Daddy, move closer to momie!" Click.
"Mommie, you forgot to smile!" Click.
"No, daddy you have to kiss mommie, otherwise this photo looks silly..." Click.
"Oh, look mommie, this is nice!"
Vi fick några jättefina foton iallafall.
Jag är glad idag för våra djupintervjuer är avklarade *puh* Nu är det bara hembesök kvar ![]()
Jag måste instämma! Vi har också gjort bort djupintervjuerna och har några besök kvar innan ett medgivande. Jag är också glad för att djupintervjun inte alls var så hemsk som jag trodde *
Det var riktigt trevligt att bli intervjuad!
Jag är så glad över att vår nya handledare på vår organisation är så bra! Hon är realistisk, men positiv och grundlig. Idag hade hon mejlat om ett specialläkarintyg som hon trodde att de i nämnden kanske skulle vilja ha. Tänk, om vi fått veta det först när våra handlingar kommit upp i nämnden skulle de ha begärt intyget av oss och sen hade det gått ytterligare 2-4 mån innan vår tur kommit igen!
Hurra!
hanya72: Får man komma in på din sida?