Glada sidan
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden
!
Och jag är så glad för idag har vi fått brev från kommunen och de har fått vår ansökan samt informerat om att vi kommer att bli kallade till föräldrautbildningen i vår. Det känns som om vi verkligen är på gång med adoption nu.
Idag har vi avverkat fyra olika delar av pappersamlandet! Gick så mycket smidigare än jag väntat!
Nåt litet finns det att vara glad för varje dag! Och inte regnade det heller!
Jag är så super-duper-jätteglad för att vi har fått veta att våra hemutredare kommer förslå nämnden att vi ska få
ett medgivande för att få adoptera
!!!
Nu väntar vi bara på att nämnden ska ha sammanträde.
Kramar från en glad Kluran
!
Grattis
helt underbart
Grattis Kluran ![]()
Jag är glad idag för att jag har hittat billiga märkeskläder i en outlet. Det blev några flick-kläder och ett par skor som passar både pojk och flicka.
Imorgon ska jag lägga in bilder i mitt album.
Och så är jag glad att läsa i Ac.s tidning att besöket från Sydafrika gått så bra, och att de var så nöjd med hur vi utreds i Sverige, och all organisation.
Jag är så glad för min vän ringde från Kina igår. De är på hämtresa och har fått sin son. Det har gått över förväntan bra och han anpassar sig fint. Hans första svenska ord kom snabbt; han sade "mammas kaffe"!
Jag är så glad, så glad för den lycka mamman utstrålade!